dimarts, 22 de març del 2011

Els cavallets d'Antonio...

D'aquest últim viatge a Múrcia vinc a molt bon record per les rutes fetes, com ja he explicat a les entrades anteriors, plenes de corriols divertits, i per conèixer i veure en directe una d'aquelles persones que tenen una habilitat innata per anar en bicicleta. Quan el vaig veure fer el que feia, al·lucinava. D'inici ja vaig veure que el tio "la tocava" i que estava fort físicament, però més endavant em va deixar bocabadat. Després vaig poder parlar amb ell una estona i el seu currículum l'avala. La qüestió és que tant anant per pistes com per corriols feia uns cavallets impressionants. Vaig voler gravar-lo amb la càmera del mòbil, però al final no va poder ser. De totes formes em van dir que tenien un vídeo penjat, i remenant remenant, l'he trobat, així que no m'embolico més i allà va... que el gaudiu com jo el vaig gaudir en directe.

3 comentaris:

  1. Sense paraules,... això un ja ho porta escrit en els gens.
    Està pedalant de baixada amb tot posat o sigui amb plat gros i pinyó petit.
    Si no ho veig no m'ho crec, amés hi ha una estona que mira enrere. ¿?¿?

    A-LU-CI-NA-NT !!! Quina passada.

    Salut!!!

    ResponElimina
  2. jejeje, vaya artista el Pingui aquest!

    ResponElimina
  3. quin crack! jeje No em vull ni imaginar què passaria si jo ho provés...

    M'ha recordat a un tal Loren amb qui vaig coincidir una vegdada. Davallàvem del Puigmal cap a Planoles a més de 40 km/h i el tiu va i es posa a fer el cavallet, tal qual aquest del vídeo! Anava tan panxo, fent curves, pedalant, saludant amb una mà... Igualet al pingui!

    Ves a saber, que no siguin família d'enfora i tot...

    ResponElimina