diumenge, 26 de juliol del 2015

Després de molt de temps, novetats i vacances

He estat molt de temps sense escriure res per diversos motius: l'entrada anterior la tenia mig feta i es va fer malbé l'ordinador, mandra, motivació ... no sé ... La qüestió és que un altre cop estic davant del teclat per explicar les meves vivències amb la bicicleta.

Com sempre dic, encara que no escrigui res, no estic parat, i n'hi han setmanes que pedalo més i d'altres menys, però sempre faig alguna cosa.
En aquest temps, després de la prova d'esforç, he anat fent sortides, algunes de BTT, com la que vaig fer amb en Pep que s'estrenava per les Gavarres. Tot i passar-lo una mica malament, va entendre una mica millor que és això de la bici de muntanya. També vaig sortir un altre dia amb en Paulí, en Manel i en Jordi fent un recorregut molt maco i corrioler pels voltants del Celrè que vam gaudir molt.

La bici de carretera també l'he fet anar, mantenint-me sempre dintre dels nous límits, sortint amb els amics i companys per diferents rutes

A finals de juny vaig patir un trencament fibril·lar a la cama dreta que m'ha deixat un parell de setmanes de baixa ciclista, però van arribar les vacances amb viatge a Mazarrón i vaig començar a nedar per valorar com anava la recuperació. Tot i notar-me molèsties, no em limitava i anava fent cada dia una mica.

En Dani m'havia encarregat anar a buscar-li una bicicleta a Lorca, així que el primer dia que vaig tenir oportunitat, la vaig recollir per gaudir-la aquests dies allà amb en Miguel, que aprofitant que jo hi era, es va tornar a enganxar. Hem passat uns dies molt bons amb 4 sortides, dues d'elles acabant-les de nit, que ens han fet gaudir de la bicicleta i la companyia.
Hem estat fent el ja clàssic recorregut de Castillitos amb pujada a l'"Atalayón", les diferents rambles de la zona, carenant els turons per pistes puja-baixa ben distretes ... Com sempre, tot i repetir les rutes, té un encant diferent que em fa gaudir de totes les sortides. 






Respecte a la bicicleta, es tractava d'una Specialized Stumpjumper rígida de 29 amb la que he pogut treure diferents conclusions. Des que que vaig adonar-me que la bicicleta i el seu pes són factors molt importants, que li dono voltes a una rígida de carbono en 29 polzades. Si més no, ho provaré un temps a veure que tal. Aquestes 4 sortides estant de vacances m'han servit per veure que: 
- El 2x10 funciona prou bé, tot i quedar-se curt en velocitat en moments molt contats.
- Les diferències d'utilització no són tan grans i és fàcil adaptar-se.
- La rigidesa amb aquesta bici d'alumini es deixa notar, però en sortides com les que he fet (no més de 50 kms) no suposa un factor que augmenti el desgast físic. 
- L'absorció extra del carbono, ha de reduir aquest factor de rigidesa, fent més còmode la conducció.

Ara falta decidir-se per quina bicicleta triar i si aprofitar les ofertes de final de temporada o comprar nova temporada, 1x112x10 ... són uns quants mals de cap, però ja arribarà. De moment, passem l'estiu fent el que puguem, pedalant i gaudint de la bici i la companyia.




.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada