dimecres, 29 de febrer del 2012

Sortida amb el cunyat

Ja feia temps que anàvem al darrera i el dimarts vam sortir en Jordi i Jo per aquí. No tenia molt clar que fer i al final vaig decidir anar cap a Llorà i els prats de prop de Bosquerós que és un paisatge molt maco digne de La Cerdanya i a 15 quilòmetres de la ciutat, Vam començar a pedalar pel carrilet cap a Sant Gregori i després d'arribar al barri de l'Esglèsia vam anar agafant corriols cap a Santa Afra amb un tall nou trobat per casualitat i que està molt bé. En un tram de pujada vaig gravar aquest vídeo:

Després de descansar uns minuts vam continuar baixant pel camí ral cap a Llorà, vam travessar el riu i cap a la línia elèctrica per arribar a la urbanització on enfilàvem pel nou corriol que encara està força brut i que hem tocarà acabar d'obrir un dia d'aquests. Continuàvem guanyant alçada cap a la Banya del Boc on tenia previst fer un descans per menjar una barreta i recarregar les piles als prats. En Jordi ja va arribar una mica tocat i és que portàvem una bona estona pujant i jo ja tenia la certesa de que m'havia passat amb el meu afany d'ensenyar-li una ruta maca maca. Total, que havíem d'anar de tornada, així que vam baixar fins al Pla de Sant Joan i pel camí ral anàvem desfent camí fins al pas del Llémena per continuar per l'altre marge del riu fins arribar prop del Barri de la Font on vaig fer aquest vídeo passant el riu per última vegada:

Una vegada a Sant Gregori, carrilet i cap a Girona que ja era hora després de 40 kms. gairebé. Encara que havia estat una ruta un pel passada per l'estat de forma d'en Jordi, crec que li va agradar i hem va dir que tornaria. Quan ho faci anirem cap a Les Gavarres que també és molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada