dimecres, 9 de juny del 2010

Mare de Deu del Mont

Després de quedar anul·lada la sortida i el dinar amb els companys de feina per la previsió de pluja, ahir vaig parlar amb el meu amic Jose de Màlaga que està passant uns dies a Beuda, i en un moment, vam organitzar una visita amb pujada a La Mare de Deu del Mont. Només sortir de Girona ja ha començat a plovisquejar, així que l'excursió semblava que l'hauriem de deixar per un altre dia. Tot i això, estavem amb ganes, i després d'esmorzar una mica amb les "nenes", hem vist que parava, hem agafat les bicis i a pedalar.Hem pujat tot per la carretera, i m'he plantejat intentar fer-ho amb el plat mitjà, encara que en Jose portava una ritme superior al meu i, si nos fós per que m'esperava, m'hauria tret un grapat de minuts al cim. M'ha sigut impossible no enrecordar-me de la sortida que vam fer a Formentera junts, on va estar a punt d'enviar-me lluny i d'agafar una bona "pàjara". Ara està en molt bona forma.
El dia estava complicat, amb estones de pluja i sobre tot molta boira, però teniem ganes i sense parar hem arribat al cim. El temps també ens ha privat de les excepcionals vistes que hi ha des del Mont, però ens haviem de fer les fotos.Per baixar, tal i com estava el temps, fer tota la carretera fins a Beuda no em feia especial il·lusió, així que mirant els tracks que havia baixat del WIKILOC he vist la possibilitat de fer una part per camí que ha resultat ser un corriol molt tècnic que, amb la pluja, estava bastant complicat i perillós, ja que les pedres i arrels relliscaven molt, així que ens ha tocat fer gran part amb la bici a coll.Tot i això, els troçets que hem pogut fer pujats a la bici, els he gaudit molt. He pogut fer aquests videos:
Una vegada hem arribat a una pista ample, ja hem pogut pedalar fins arribar a Falgars, i des d'allà, un altre cop per carretera fins a Salvanera, per on he aprofitat els últims trams per apretar una mica. Feia temps que tenia ganes de pujar a la Mare de Deu del Mont, així que un altra fita aconseguida i amb el plat mitjà. Aquí deixo la imatge del Google Earth i clicant podreu accedir al track.

1 comentari:

  1. Bona pujada!!!! Ja m'explicarás com és la pujada per carretera, ja que jo encara no l'he fet mai i tinc ganes de pujar-hi!! Llàstima de la boira que tenieu a dalt, tot i que encara us ha respectat la pluja. Vinga, fins aviat!

    ResponElimina