dilluns, 25 de maig del 2009

Pujada a Rocacorba

El passat dia 20, per fi, vem fer la pujada a Rocacorba per Canet i baixada per Replans. Com sempre, ens vem trobar al Pavelló de Fontajau aquesta vegada en Dani, en Txema, en Jesús, en Conrad, en Pep i jo. Una mica més tard del previst començavem la sortida pujant per carretera fins a Taialà per agafar un tram de corriols fins a Sant Gregori molt divertit, que van provocar alguns problemes (mecànica i pèrduas).


Després tot pista i carretera fins arribar al desviament de Rocacorba i allà paradeta técnica.

Durant la pujada, en Conrad, que fins el moment havia anat molt fort, va haver de girar cua per arribar a treballar, en Dani i en Txema van "arrancar la moto", jo vaig anar acompanyant a en Jesús i per darrera quedava en Pep. Quan portavem uns 2 km de pujada, vaig girar a veure com anava en Pep, i anava tocat ja que fa poc que s'ha tornat a enganxar amb la bici, així que també va tornar. Vaig continuar pujant i després d'acompanyar a en Jesús una mica, vaig tirar cap amunt. En arribar al pla de les antenes, en Dani xerrava amb dos bikers que anteriorment ens havien passat i jo vaig continuar cap adalt per l'asfalt, que segur que en Txema ja feia estona que s'esperava. En Dani en va agafar a prop del cim i ja vem arribar junts.



Després d'una estona de trucar i esperar a en Jesús al trencant del Santuari, per fí vem parlar i ja era a Canet. Diu que una vegada al plà va girar cua per que no sabia on erem, així que quedavem els de sempre per iniciar una baixada interminable i bastant enverdissada. Després vem agafar el corriol de Replans. Quina passada de corriol, és llarguíssim, amb trams molt técnics, zones que s'han de fer a peu, trams molt macos amb imatges de postal... em va agradar molt, llàstima de que alguns troços estaven força enverdissats i ho van passar una mica malament...


En arribar a aquest pas, em vaig adonar de que havia perdut un pedal ... però després de buscar-lo una mica em vaig adonar de que anava enganxat a la cala de la sabata ...





Vem continuar baixant i baixant pel corriol fins arribar a travessar la riera de Rocacorba on ens vem aturar a refrescar-nos una mica.



Així ens van quedar els braços a tots. Aquests són els d'en Dani ben esgarrapats i jo, a part d'això, vaig afegir un genoll amb una bona ferida per una caiguda en fer la tombarella per davant de la bici...


Una vegada acabat els corriols vem agafar les pistes de Replans fins a Canet per carretera ja que en Txema anava una mica just. Per culpa del pedal no vaig poder provar de seguir el seu ritme així que vaig continuar per pistes cap a Sant Gregori tot sól. En arribar a la benzinera, m'esperava per creuar cap al carril bici i els vaig veure que arribaven, així que tot i anar malament pel pedal, es retalla força per les pistes cap a la carretera de Cartellà.
La curiositat del dia va ser els quilómetres en arribar a la porta de casa meva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada