dimarts, 12 de maig del 2009

IV Pedalada Vilablareix

El Diumenge vaig anar a fer la 4 pedalada "popular" de Vilablareix. Vaig sortir de casa amb la bici en direcció a Vilablareix amb el dia tapat i amb plugim, però de seguida es va esvair. El recorregut va ser molt maco, amb inici per pistes ràpides, on vaig començar a darrera del grup de davant i vaig mantenir-me allà fins arribar a Sant Roc on començaven les pujades i on vaig veure que avui no era el dia. Em vaig trobar molt carregat de cames i em costava molt poder mantenir un bon ritme pujant, així que vaig començar a perdre posicions. Després van arribar els corriols cap a Bescanó molt macos, alguns trams de baixada tècnics ... Va estar molt bé. Anàvem cap a la carretera de Mas Llunés, després cap a Estanyol i tornada a Vilablareix amb alguns trams de ràpides baixades en les que recuperava una mica i m'ho passava bomba. Al final, 2 h i 20 minuts, satisfet pel recorregut (felicitats a l'organització) i amb un gust una mica agre per no haver pogut portar el ritme que se que podia haver dut...

De moment no hi ha classificació ni fotos, però de seguida que en trobi les afegiré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada