dijous, 16 d’abril del 2009

CONCA DARO

Ahir amb en Xavi i en Txema vem fer el recorregut del Conca Daro fet recentment. En principi el temps s'havia de comportar, però arribant a Corçà ja plovia, poca cosa però convidava a tornar. En arribar a La Bisbal va parar i tot va anar a millor, inclús a mig matí lluia un bon sol.
El recorregut molt maco, molts corriols, algunes trialeres tècniques, baixades molt divertides... i bastant d'aigua en bassals que costaven de passar. Em vaig embolicar un parell de vegades amb el GPS però al final tot va anar bé. En Xavi va aguantar molt bé en la seva primera sortida seria de BTT. Cap al final ja anava una mica tocat i va continuar per pistes cap a La Bisbal i en Txema i jo vam començar una pujada de molinillo que se'm va fer força dura, però la vaig aguantar al meu ritme i després d'una mica més de 3 hores vam arribar a La Bisbal. Va valdre la pena, vaig conèixer camins nous, vam disfrutar molt del recorregut i ens vam retrobar un dia de BTT seriós que feia temps que no feiem. Aquí us deixo algunes fotos i un video d'en Txema navegant... Al seu blog podreu veure més fotos que jo bastanta feina vaig tenir per acabar dignament ...





1 comentari:

  1. El video molt bó!! jeje. Llàstima que no es veu com s'enfonsa la bici fins a la meitat del quadre!

    Txema

    ResponElimina