dimarts, 24 de febrer del 2009

Setmana d'entrenament

Aquesta setmana l'he dedicat dos dies d'entrenament a la bicicleta i he fet una nova ruta. El dimarts dia 17 vaig fer el carril bici fins a Bonmatí, carretera de Les Serres fins a dalt i després cap a Sant Grau, recorregut de l'OPEN MAXXIS de baixada, Sant Gregori i cap a casa. Total 42 km. a ritme suau vigilant les pulsacions. Vaig tenir problemes amb les rodes que perdien aire i vaig tenir que parar de tant en tant a posar-hi. Aquí hi ha el perfil de la sortida i una foto.


El dijous dia 19 vaig fer el mateix inici i en arribar a dalt de Les Serres vaig continuar per la carretera cap a Llorà, Sant Gregori i a casa. Total 43 km també a ritme suau, vigilant les pulsacions i sense parar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada