diumenge, 1 de febrer del 2009

Inici temporada 2009

En aquesta segona temporada en el BTT m'he marcat els següents obejctius:
-Pujar el nivell per arribar al Caixa Girona sense que m'agafin volta.
-Passar de que els primers em fiquin 50' a la Copa Gironina a uns 30'.
-Fer sortides de tot el dia i força quilòmetres (Sant Hilari, Rupit, Gavarres).
-Amb qui vulgui apuntar-se, fer el Pedals d'Occitània.
Així i després de la parada per festes, el dia 13 de gener vaig començar la temporada amb una suau pedalada amb en Ferran pel carril bici (bastant enfangat) fins a la passera de Vilanna i tornada per Sant Gregori. Total 25 km a ritme suau i a tornar a explicar-li al meu cul que ha de tornar a passar-se moltes horetes a sobre d'aquesta fusta que porto per seient.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada