dimarts, 10 de febrer del 2009

GP La Selva a Riudarenes


Aquest passat diumenge, es va disputar la 4ª prova del GP BTT LA SELVA a Riudarenes, i allà era jo preparat per a la batalla.
No més treure el cap per la finestra de casa, ja vaig veure que avui tocaria passar fred. Havia caigut una glaçada important tal i com vaig poder comprovar al termòmetre del cotxe que va baixar fins a -2 graus. En arribar a Riudarenes, la cua de rigor per les inscripcions i molta bici per tot arreu. Hem vaig preparar, vaig anar a veure la carpa del TEAM i després de deixar-li a corre cuita la jaqueta a en Joan, cap a la sortida "neutralitzada" com sempre (el dia que no sigui neutralitzada, com sortiran aquesta gent? ) i a pedalar. A part del fred, tenia bones sensacions i l'inici m'anava força be, bastant planer i per pistes que coneixia. Després pistes amb alguna pujadeta, una rampa forta i després anar fent cap a L'Esparra. Vaig anar avançant força gent. Després algun corriol de baixada complicat per la falta adherència, però és podien fer sense problemes. Després de passar L'Esparra, cap a L'Argimon, no havia estat mai i mira que he passat vegades, i no coneixia la pujada. Vaig agafar un ritme conservador i vaig perdre algunes posicions. Per cert, unes vistes increïbles. Després, una trialera de baixada amb algun punt complicat que em va fer baixar de la bici ( ho reconec, encara vaig una mica cagat ), molt maca i llargueta, després anàvem empalmant pistes amb corriols i vam passar per un tram del recorregut de la cursa de Santa Coloma però en sentit invers. Aquells trams em van agradar molt.
I a partir d'aquí la cursa va estar dominada per la quantitat de fang tant a pistes com a corriols, que és feien complicats degut a la impossibilitat d'agafar un ritme de pedalada per les continues relliscades i faltes de tracció. Vaig anar fent al meu ritme, i a falta de 5 ó 6 km i en una última rampa considerable, les cames em van començar a avisar de que anaven força al límit, però sabia que no quedava gaire i ara no podia baixar. Vaig fer algun tram a peu i després d'una trialera de baixada per una línia elèctrica i corriols per mig de bosc, pistes fins al final, això si, abans a passar el riu que va anar força bé per treure una mica de fang de la bici encara que l'aigua era força freda. Ens van passejar per les obres de l'AVE i un final de festa amb tram d'herva molt tou i enfangat on costava bastant pedalar, però ja hi érem, així que vinga... Total, que veient les classificacions, (138 de 183 a 1:05 hores del primer) aquesta a anat una mica millor, però encara molt lluny dels objectius.

">

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada