diumenge, 21 de setembre del 2014

COSTA BRAVA EXTREM

Sortida de sol des del passeig de Blanes
Avui he participat en la 3a edició de la Costa Brava Extrem, i m'ha quedat clar que el nom fa justícia al recorregut. 
Cap a les 6 m'aixecava amb tot preparat a falta d'esmorzar, carregar trastos i marxar cap a Blanes. He arribat força bé de temps, he recollit dorsal, he saludat alguns coneguts i cap al pàrquing. 

Abans de les 8 ja hi era al passeig preparat i mentre s'organitzava la sortida, parlava amb en Miki de Sant Jordi. 
Cap a un quart s'ha donat la sortida i ja he notat que la cosa no aniria gaire bé, de fet ja em notava les cames carregades feia dies. Es nota el canvi de bicicleta i la falta de continuïtat dels entrenaments.

Tot i aquestes sensacions, el recorregut m'ha agradat molt i m'ha semblat força dur, amb pujades impossibles de fer a sobre de la bici, pistes amb un desnivell molt fort i zones tècniques a les quals he gaudit baixant. Algunes zones les coneixia de passar en moto i em permetia anar una mica més estès.
He tingut una caiguda una mica forta, però amb poques conseqüències, una esgarrapada al braç dret i prou. També he vist un home que acabava de xocar amb un tot terreny, que estava estès a terra i en un lloc de difícil accés. S'han activat els serveis d'emergència i espero que no hagi sigut res greu.
Com bé essent habitual, he fet gran part del recorregut sol, intentant portar el millor ritme que em permetia el meu estat físic, encara que de tant coincidia amb uns i d'altres.
Ja arribant a Blanes, ens han fet passar per la trialiera que puja al castell i deu ni do quina pujadeta per finalitzar la marxa, això sí, unes vistes espectaculars des d'allà.
Quant a l'organització, he trobat algunes mancances pel que fa a avituallaments amb productes exhaurits en arribar els últims, manca de senyalització en zones més concorregudes per avisar a la resta d'usuaris de la celebració de la cursa i serveis a la sortida i l'arribada.

Al final, una mica més de 7 hores per completar els 98,1 kms que m'han sortit al polar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada