dissabte, 22 de març del 2014

Entrenant ...


Una vegada decidit a planificar-me els meus entrenaments, la màquina es va posar en marxa i ara ja fa un mes que vaig pedalant seguint unes pautes. Van caient hores i hores de bici com mai, sessions de gimnàs, estiraments, spinning ... Els recorreguts per ara no són res de l'altre mon i intento que siguin el més planers possibles, però de tot vaig traient el seu encant, descobrint rutes noves, camins i corriols, pobles ... gaudint de la bici i del que m'aporta.

A la mateixa vegada vaig aprenent que suposa això de portar un entrenament planificat i com aquest va canviant i adaptant-se a les particularitats de cada moment. És com un ésser viu que també diu la seva i entre sensacions, el cos, els ànims i les necessitats va variant contínuament.

També vaig aprenent quina és la millor forma de progressar a l'anar augmentat les intensitats i volums i a buscar temps d'on no hi ha per assolir els objectius setmanals.

Compartir aquesta motivació i alguns entrenaments amb l'Oscar i en Manel fa que tingui més al·licient i ens donem recolzament els uns als altres.

Es requereix molta força de voluntat per portar un entrenament com aquest, però quan l'objectiu i les motivacions són tan grans, es fa més fàcil el sacrifici. No hi ha res a demostrar a ningú, només el repte personal de ser capaç de superar-se a un mateix arribant a límits on mai havies somiat arribar i que hauries tractat de boig a qualsevol que t'ho hagués suggerit fa uns mesos enrere ... però així és la vida, es presenten reptes, els acceptem i a partir d'aquell moment tot gira al voltant d'aquest.



I després de les divagacions i els pensaments traslladats al blog, aquest dijous, seguint part de l'entrenament, amb l'Oscar ens vam fotre 5 hores non stop Girona-Platja d'Aro-Girona on també vam aprendre coses i valorar d'altres que ens serveixen per continuar amb el nostre entrenament.

2 comentaris:

  1. Tu i l'Òscar a Platja d'Aro, i Jo a Olot. El mateix Dijous em vaig fotre 5hores de carrilet... i vaig acabar FOS!!!
    La preparació psicològica hi juga un paper molt, però molt important a l'hora de preparar un gran repte personal, en aquest aspecte tinc molt per aprendre, tinc d'aconseguir el teu pla de mentalització, no se com t'ho fas, però ho envejo!!!

    Salut!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Portem camins diferents ... jajaja i segur que el teu ritme no va ser el nostre.
      Esta clar que serà una prova psicològica molt important. És qüestió de tenir-ho clar.

      Salut

      Elimina