dissabte, 29 de setembre del 2012

Potser, l'últim Rocacorba de l'any?

Després de molts de dies de no sortir amb en Xevi C. i de veure que les seves ferides de guerra eren fortes (al blog estava molt apagat), el vaig trucar per veure com anava i xerrant xerrant li vaig dir que l'endemà pujava a Rocacorba i sense pensar-s'ho es va apuntar sempre i quan la baixada fos tranquil·la, així que cap problema. Tot i que volia mirar un corriol que les últimes pujades m'havia cridat l'atenció, no hi havia cap problema en canviar de plans per compartir sortida amb ell. Vaig fer una crida via noves tecnologies i en Jordi també s'apuntava.
Abans de que el temps ho impedís, volia pujar un altre vegada, que no sabem com evolucionarà la metereologia i si tindrem oportunitat, així que dit i fet. A les 09:30 sortíem de Fontajau pel carrilet cap a Sant Gregori, pistes i carreteres fins al camí d'Adri i després de reposar una mica, cap amunt. En Xevi i en Jordi al seu ritme i de tant en tant m'esperaven i jo al meu sense parar. Una vegada al cim, les fotos de rigor, veure el paisatge que tot i els núvols, es veia força lluny, abrigar-nos i cap avall sense complicacions.

Una vegada abaix vam decidir fer una part del recorregut de la cursa de Canet, un altres camins de collita pròpia fins a la carretera de Taialà on una punxada ens va fer tornar cap a casa pel dret. Una bona sortida en excel·lent companyia i, potser, l'últim Rocacorba de l'any.

1 comentari:

  1. Quique,

    com be dius, la companyia ha estat excel·lent.
    M'ha agradat tornar a pedalar al vostre costat i saber que tot va be.
    Hem pogut gaudir de la sortida i arribar just abans de caure un petit ruixat.

    Ep, hem de tornar a agafar el feling de les sortides que estem acostumats a fer.


    Salut!!!

    ResponElimina