divendres, 9 de març del 2012

Mini Tramunbike

Avui havia quedat amb en Xevi M., en Gabi i en Dani per fer el recorregut de l'Open BMW de Les Planes. A última hora, en Xevi no ha pogut venir i a les 10:40 començàvem a pedalar pel carrilet en direcció a Olot. De seguida hem començat el festival de corriols, al principi bastant durs amb un continu pujar amb algun pas tècnic que exigia la màxima atenció i d'altres que directament fèiem arrossegant la bici. El recorregut estava sent exigent però gratificant per la quantitat de quilòmetres de corriol. Després d'una estona de baixar, ha arribat un moment en que hem fet un tram per pista passant pel mig d'un mas i hem començat a fer camins que hem sonaven... era una part de la Tramunbike del 2010. Hem tornat a pujar i pujar cap a les Tres Creus on hem fet una aturada i unes fotos.

També hem fet alguns videos superant algun tram:

A partir d'aquest punt començava un auténtic espectacle de corriols de baixada. Anàvem enllaçant trams tècnics amb trams ràpids i entretinguts, alguna pista també ràpida... i ens anàvem apropant al poble. Una vegada travessat el riu, ja hem agafat una pista fins el carril bici per acabar la ruta amb una gran satisfacció per la interminable successió de corriols al·lucinants que hem fet i que de ben segur haurem de tornar a fer i gaudir. Gran dia, si senyor, tot i que no han sigut gaires quilòmetres.