dimarts, 3 de maig del 2011

Corriolada amb en Xevi

Avui i després de 12 dies sense tocar la bici, he sortit amb en Xevi Comas per la zona de Sant Miquel. Fa temps que és la seva zona habitual de sortides curtes però intenses i he vist el perquè. Hem quedat a Sant Pere i de seguida hem començat a pujar cap a La Torre Gironella on hem agafat un corriol de baixada curt però entretingut fins a la Vall de Sant Daniel. Hem continuat cap al camí de pujar a peu a Els Àngels on hem agafat un corriol cap al Puig Estela però sortint a la pista que va cap a Sant Miquel. De seguida hem baixat per un altre corriol fins a la pista que puja a Sant Miquel des de la Vall de Sant Daniel i hem tirat amunt però sense arribar-hi per anar cap a la zona de la Mina Victòria on hem baixat per un tram de corriol molt maco, amb passos tècnics i molta roca fins arribar a una línia que es veu des de la variant que ens ha dut fins a la Mina. Una vegada allà, ha tocat tornar a remuntar per sota de Sant Miquel i baixada, per un altre trialera, fins a Montjuïc, on hem acabat corriolejant fins a la Vall de Sant Daniel i cap a casa. Ha sigut un recorregut molt maco, la major part per corriol i que se m'ha fet duríssim. M'ha costat molt poder agafar un ritme decent i en Xevi m'ha tingut que esperar a cada pujada. No se per quin motiu, encara tinc les cames molt carregades tot i haver fet tants de dies de descans, a part de que en Xevi té un nivell bastant superior al meu. Al final m'han sortit 29,5 kms en gairebé 3 hores, i he pogut veure el domini que té en Xevi d'aquesta zona que, tot i haver passat sovint, ha sigut nova per mi en gran part. Dijous tornem a sortir... a veure com hem trobo.

1. Quique,

Ha estat una ruta molt intensa. Jo la faig tot sovint i per això que em trobo força carregat de piles. Amb la bici el que preval ès la constància, com molt be saps.
    Aquesta sortida t'haurà anat molt bé i amb un dia de descans veuràs que de ben segur que el dijous et trobaràs millor per fer la ruta que tens pensada.
    Per cert, ens quedarà pendent un altre "quedada" per fer la ruta de la Cursa de Sarrià 2010"... també t'agradarà.

Salut!!!

2. Quique, anims ja veuras que dijous et trobes molt millor. La setmana de nits trinxa moltíssim! Salud