dissabte, 14 d’agost del 2010

Lifting a la BLUR XC

Després de desmontar la meva SANTACRUZ BLUR XC per poder montar la nova BLUR LT, vaig decidir fer-li una mica de cirugia estética ara que esta tant de moda partint d'aixo, un cuadre en bon estat amb algunes pelades i picades a la pintura i les enganxines en força mal estat.Lo primer que tocava fer era desmontar-la el maxim possible.Després treure-li tota la pintura, feina que va ser bastant dura tot i fer servir un decapant, producte bastant tòxic i que ha requerit posar-lo diverses vegades per treure-ho tot.Veure el cuadre "pelat" m'ha permés adonar-me de dues coses:
Primer, la magnífica qualitat de les soldadures fetes per la gent de SANTACRUZ, que em fan valorar aquest cuadre com una autèntica obra d'art en metall, on s'han unit peces mecanitzades amb tubs d'una forma perfecta.
Segon, la extrema lleugeresa i la gran ressistència d'aquest cuadre d'alumini.
A continuació deixo un seguit de fotos en detall d'algunes de les seves parts.Ara tocava portar-lo al planxista que el pintaria. Després de donar-li la imprimació i preparar-lo li va donar les capes de pintura. Quan va estar, vaig anar a possar-li les enganxines comprades a BIKESDECALS que tenia preparades des de feia temps. Una vegada posades les enganxines només faltava possar-li una capa de vernís per protegir-ho tot i donar-li un acabat brillant amb aquest resultat final:La meva intenció era pintar-lo en negre però el nou propietari va triar aquesta combinació que, personalment, m'agrada molt. Ara li ajudaré a passar tots els seus components al cuadre i aviat tindrà bici nova.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada