dissabte, 7 de novembre del 2009

Sortida a Collserola amb la BLUR XC CARBON

Avui per fi he pogut baixar a Cerdanyola per sortir amb el meu oncle i la seva colla. A sobre tindria l'oportunitat de provar la seva nova i preciosa BLUR XC CARBON... la morena com diu ell...
Després de forces anys amb això del BTT, el meu oncle ja tenia una bona colla i normalment s'ajuntaven entre 10 i 15 bikers per sortir els dissabtes i diumenges, però després de diversos malentesos la cosa va quedar dividida i avuí hem sortit un grup de 5, tots amb nivells molts semblants. Amb 2 d'ells ja havia coincidit una vegada que van pujar a Girona, l'Eduardo, un gran baixador, i en Pedro, un gran pujador.
La sortida ha començat agafant alçada per Collserola des de Cerdanyola per arribar a la banda barcelonina, amb unes grans vistes sobre tota la ciutat. A sobre el cel era ben net i hem pogut gaudir d'uns grans paissatges cap a cada vessant
Hem anat carenant per sobre de Collserola per pistes fins un corriol de baixada molt maco, on hem vist que l'Eduardo havia punxat i hem hagut de parar. He aprofitat per fer-li una foto al meu oncle amb el seu impressionant park cicilístic i la seva GOPRO al casc. Segur que han sortit uns vídeos xulos... ja els veure...
Després hem continuat baixant cap a Vallvidrera on he descobert aquestes dues curiositats. Un lloguer de BTT's per fer excursions per Collserola i una petita pressa a VallvidreraDesprés hem anat pujant i baixant pistes i algun tram de carretera fins arribar a un mirador amb restaurant on hi havia un munt de gent, endureros, gent amb motos custom, ciclistes de carretera, descenders, quads... M'ha impressionat el que m'ha explicat el meu oncle, a Collserola surten entre 40.000 i 50.000 ciclistes cada cap de setmana !!!
Allà hem fet una bon esmorzar de forquilla i ganibet i després d'una hora de paradeta hem continuat l'excursió baixant cap a la banda de Sant Cugat. En un punt que anavem pujant de nou per una urbanització he fet aquesta foto amb la torre de Collserola al fons.Hem agafat un tram de carretera i després una pista ràpida de baixada fins un punt on hem agafat un corriol preciós. L'Eduardo ens ha explicat que és un lloc protegit per la seva riquesa de flora i fauna autòctona de Collserola i la veritat és que ha sigut molt maco. He aprofitat per fer una foto passant un dels pins caiguts pel vent que hem trobati grabar aquest vídeo

Més endavant, ja a tocar de San Cugat hem arribat a aquest punt on hi havia aquest enorme pí que té aquest apuntalament perqué un il·luminat se li va ocòrrer d'intentar tallar-lo amb un xerrac... hi ha gent per tot.
Hem continuat la sortida fent alguns trams de baixada per corriols molt macos i pistes de pujada fins arribar a l'àrea de Can Coll, on ja havia estat a la pedalada del CEGUB. Des d'allà hem fet alguns trams de corriol i pistes fins arribar a Cerdanyola. Estic esperant que l'Eduardo m'envïi el track per mail per penjar-lo. En resum ha sigut un bon dia de BTT per una zona amb moltes possibilitats de fer-se el recorregut a la mida de cadascú, amb una bona gent i la sort de poder portar una de les últimes i més admirades novetats del panorama BTTero, que no cal descriure ja que amb les fotos ja n'hi ha prou per fer-se una idea... una magnífica i lleugera SANTACRUZ XC CARBON.