dimarts, 3 de novembre del 2009

Girona-Riudarenes i tornada.

Avuí he fet la primera part del que ha de servir per complir l'objectiu Girona-Badalona en BTT. He sortit cap a les 10 després de solucionar algun problema a la bici. He començat pel carril bici fins a Salt, allà he anat a buscar els camins que porten cap a Aiguaviva, des d'allà cap a Estanyol, Sant Dalmai, on m'he trobat algunes dificultats com es pot apreciar a la foto i on he pogut gaudir del bonic paissatge que suposa aquest tram de l'Onyar a la tardor. He aprofitat per fer aquest video però no s'aprecia bé.

Després he anat a cap a Vilobí i a partir d'aquí començava l'exploració. Mirant alguns plànols i al WIKILOC hem vaig fer una idea per on havia de passar, però no sabia el que em trobaria i la veritat és que m'ha sorprés agradablement. He fet alguns trams força divertits i en resum la ruta no presenta uns desnivells que exigeixin massa, pel que no suposarà un desgast siginificatiu de cara al que m'espera quan estigui completada la ruta.
He estat dubtant fins el final, però de cara a millorar la forma he decidit tornar en bici però la major part per carretera, així que he anat cap a Vallcanera, Les Comes, Vilobí i després fins a Aiguaviva per la GI-533 on he agafat uns corriols que vam fer en una prova de la Copa Gironina de Salt i d'altres pistes fins a Vilablareix, rentada de bici a Mas Xirgu i cap a casa. M'han sortit qüasi 62 km que he fet tota l'estona a bon ritme... sí, el bon ritme que no vaig trobar el diumenge a Castell d'Aro...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada