divendres, 18 de setembre del 2009

Pujades a Els Àngels

Aquesta setmana he pujat dos vegades a Els Àngels. El primer dia, com havia plogut els dies anteriors, vaig decidir pujar per la carretera, que per cert, no ho havia fet mai... Vaig anar pujant intentant no pujar gaire de pulsacions així que anava fent i en 1 hora i 15 minuts aproximadament arribava al santuari. Vaig fer uns vídeos de les magnífiques vistes que hi ha, però no es veuen gaire bé... Després, com encara tenia temps vaig decidir baixar fins a Madremanya. En arribar a la cruïlla, vaig veure que no hi havia gaire fins a Monells (4 km) així que vaig plantejar-me una nova ruta més llarga per un altre dia. Vaig girar cua per tornar a pujar i un altre vegada al meu ritme sense apretar gaire arribava a dalt i cap a baix per la carretera fins a Girona. Total, uns 38 km de rodar a ritme mig.
El dia 18 va ser el de la nova ruta més llarga així que vaig tornar cap a Els Àngels, després a Madremanya, Monells i cap a Sant Sadurní de l'Heura amb uns núvols de fons amb molt mala pinta. Des d'allà vaig agafar la carretera de Santa Pellaia, amb un parell de tímids ruixats sense importància, i al trencant de la pista de St. Mateu del Montnegre vaig tirar amunt fins arribar a la carretera amb la intenció d'agafar la pista que va cap a Els Àngels, però una mica abans d'aquesta, hem vaig trobar un indicador que deia cap a Quart per Montigalà i vaig pensar que pot ser tallaria camí... en quin moment vaig pensar això... era una pista de pujada cap a el cim d'aquesta muntanya i des d'allà tornar a baixar a la carretera, així que després de perdre un temps preciós vaig canviar els plans i vaig baixar per la carretera cap a Quart i després carril bici cap a Girona. Vaig passar a recollir un regalet per la Sofia pel seu sant i a fondo a casa per dutxar-me i anar a dinar i passar una bona estona amb ella.
En resum, una llarga ruta de pedalar i pedalar (ho vaig fer sense parar) a ritme mig per preparar la següent fita a assolir: Girona - Badalona amb la BTT per muntanya. Per la pròxima sortida d'aquest tipus, tinc previst allargar aquesta ruta des de St. Sadurní fins a Cassà de la Selva i a la següent allargar una mica més cap a La Bisbal, després pujar cap a Calonge i segurament després aniria cap a el Puig d'Arques i cap a Cassà de la Selva

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada