dimarts, 23 de juny del 2009

2ª prova campionat de Karts ART Roses

Avui hem fet la segona prova del campionat de Karting de l'ART. Hem quedat a Girona i des d'allà cap a Roses. A aquesta cursa s'han apuntat dos companys de Girona, l'Ivan i en Paco, i el meu amic Ronny amb la Marie Jeane que després de provar a els cronos ha preferit mantenir-se al marge.
Els cronometrats han anat prou bé i he fet la Pole.
A la primera màniga he sortit darrera d'en Javi, m'ha deixat passar per que pensava que portava un ritme més alt que el seu i jo, concentrat en tapar forats, he rodat més lent fins que m'ha passat. Deprés me las he tingut amb en Raül. Ens hem tocat i avançat un parell de vegades i al final m'ha passat. Encara que he fet la volta ràpida no he pogut avançar i he acabat el tercer.
A la segona màniga hem fet canvis de karts i ara si que no he pogut fer res més acabant per darrera i sense opcions de res ja que el kart no entrava als revolts de dretes.
Un bon dia de riures i benzina i continua el campionat ... Ah! la foto del podi, amb el "cojo manteca" primer, en Raül segon i en Txema tercer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada