diumenge, 28 d’abril del 2013

estic viu...


Encara que no ho sembli per la llarga temporada sense cap activitat al blog, segueixo pedalant i gaudint de la bicicleta. En aquest mesos han passat moltes coses i quilòmetres de pistes, camins i corriols, però per una cosa o l'altre no trobava prou interessant per explicar-ho, així que ara intentaré fer un resum d'aquests mesos.
Tot i acabar l'any amb un "parón" important de gairebé mes i mig i de començar a pedalar un altre vegada sense gaire continuïtat, de seguida que vaig poder lligar unes setmanes de regularitat, vaig  pujar de nou al carro. He estat pràcticament 3 mesos fent sortides sense desnivell, excepte algunes vegades que per la companyia em saltava el plantejament, però he complert bastant l'objectiu de mantindrem així, 95 % de camins plans, poques pulsacions i anar fent, allò que diuen fase de preparació. En aquest temps em limitava al carrilet, corriols vora el ter, Sant Gregori i poca cosa més, de vegades amb companyia de vegades sol, però sempre motivat i gaudint. Els pocs dies que sortia del guió, més diversió pel Celrè, per Fornells, per Sant Gregori... 


En començar aquest més vaig decidir començar a guanyar desnivell i tot i que encara noto que estic fluix, tinc bones sensacions. Amb en Xevi C. vam fer una sortida fins a Sant Climent d'Amer tornant pels corriols de la Tramun que va resultar entretinguda tot i haver d'arrossegar les bicis en algun punt.
He pujat als Àngels, he fet un parell de Sant Miquels amb el d'avui, el Llémena tornant per Les Serres cap a Sant Grau amb xàfec inclòs...

La veritat és que de sortides maques ja n'he fet ja, i les ganes són a tope de continuar gaudint de la bici. Aquest any de moment no hem marcat cap repte tot i que hem parlat de fer una circular arribant a Sant Hilari i Arbúcies però encara està molt verd i m'agradaria tornar al Turó de l'Home per la ruta que vam deixar pendent la tardor passada... ja veurem... de moment el pròxim objectiu i per continuar acumulant desnivell ha de ser pujar al Rocacorba, així que de seguida que tot lligui, cap amunt.



Un altre cosa important és que la Sofia està més animada amb la bicicleta i ja hem fet tres sortides junts que han estat molt bé, primer planeres però ara ja comencem a buscar alguna pujadeta i las afronta amb molta motivació.

Pujant a Sant Afra
Travessant el Llémena a Sant Gregori
També vaig poder veure l'ambient del campionat d'Europa de Single Speed celebrat a Sant Gregori. Hem va agradar molt el to festiu de L'esdeveniment, el bon rotllo que es respira i les bicicletes de tot tipus que vaig poder veure.

Bicicleta TRIUMPH clàssica participant al Single Speed

Moltes bicis amb donuts per rodes...
Doncs això, que segueixo viu, pedalant i motivat com sempre amb aquest esport tant divertit. Fins a la pròxima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada