dimarts, 16 d’agost del 2011

Setmana a Granada. L'aproximació.

La primera sortida que feia a La Alpujara va ser, com fan els muntanyencs, una aproximació a l'objectiu principal. D'entrada, haig d'explicar que la ruta principal que tenia previst fer la portava al GPS, però al portar-lo mal configurat, vaig gravar a sobre les rutes de Mazarrón. Així que amb l'ajuda d'un plànol no gaire complert, vaig sortir rumb a Capileira per tal de veure part del que m'esperava. Vaig intentar trobar el camí de Bayacas, on érem, a Carataunas per des d'allà tirar carretera amunt i això em va costar caminar una bona estona vorellant sèquies i camps d'ametllers i figueres fins trobar la carretera. Una vegada sobre l'asfalt, va ser posar el plat mitjà i anar guanyant alçada. Hem vaig trobar be i tot i no voler forçar la màquina vaig anar a bon ritme. Vaig passar per Pampaneira, poble que ja havíem visitat, Bubión i finalment Capileria, d'on iniciaria la ruta cap al Mulhacén i el Veleta. Vaig continuar pujant una mica més per una carretera mal asfaltada fins una pista que vaig fer un tall, després vaig recular fins a la carretera i vaig continuar pujant una mica més fins trobar aquesta vista del Veleta.Vaig decidir tornar cap a casa ja que portava una bona estona pedalant i com aperitiu, estava prou be. Per baixar vaig anar probant dreseres i fent algun corriol ben maco i d'altres, com el de Bubión a Panpaneira, que tot i no ser 100% ciclable, hem va estalviar bastant asfalt. També vaig passar per molts dels carrerons amb fortes pendents d'aquest pobles situats per sobre dels 1000 metres d'alçada.Aquesta zona és impressionant i de tant en tant trobes unes vistes increïbles dels Poblets penjats a les vessants de les muntanyes i de les alçades que tenen aquestes.Aquí deixo el track d'aquest dia d'aproximació i exploració i el meu debut a les grans alçàries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada