dimarts, 14 de desembre del 2010

Primer Sant Grau amb la BLUR LT

Ahir vaig quedar amb en Dani i en Marc per avui pujar a Sant Grau per una ruta no habitual entre els BTTeros, i no m´extranya... Hem quedat de trobar-nos al carril bici i just passar la Pilastra me'ls he trobat, així que hem girat i després de passar per la nova passera hem fet el camí dels ànecs fins a la pujada en qüestió que ja la coneixia d'anar en moto... res a veure amb el patiment que suposa pujar-la pedalant... Quan portavem una mica, en Dani s'ha notat unes molèsties que arrossega a la cama i hem decidit deixar-ho correr i fer alguna cosa més light, però en arribar a Constantins, seguíen les molèsties i hem reculat. En Dani ha tornat cap a casa i en Marc i jo hem decidit fer el que teniem pensat.
La primera part, va fent, però arriba un punt amb una rampa sostinguda amb un bon desnivell que a supossat arrossegar la bici a estones. Quan s'ha acabat el pitjor, hem decidit tirar fins al cim on hem parat a agafar aire i hem fet un parell de fotos.Era la primera vegada que ho feia amb la BLUR LT i he arribat sense baixar de la bici, que ja és molt, però amb la sensació d'arrossegar més bici. No sé si ha estat pel neumàtic del darrera que és nou i, a part d'una mica més ample, no tant rodador com els GEAX SAGUARO que porto habitualment.
Per baixar hem fet un corriol que m'agrada molt que va fins al camí dels ànecs. Des d'allà hem anat cap a la Pilastra, on en Marc a continuat cap a casa pel carril bici i jo he fet una mica més. He anat fins a Santa Afra i després he agafat el corriol que tant m'agrada que baixa per darrera fins a la carretera amb un troçet nou que està bé. Després he fet una petita part de l'Open Natura fins a la carretera de Sant Gregori des d'on he continuat fins a casa pel carril bici. Aquí deixo una imatge del recorregut.