dimecres, 26 de maig del 2010

Dies de sequera ciclista

Ara fa temps que no escric res, i això té un motiu que no és altre que problemes mecànics amb la bici. Feia dies que, després de fer-li el manteniment del link de la suspensió trasera, no havia quedat del tot bé, el basculant tenia joc i quan pedalava fort em tocava amb la biela.
Vaig quedar amb en Txema per fer un tros de la Tramunbike i intentant collar-lo una mica, se'm va trencar un cargol... total, que vaig anar a Sabadell des d'Amer a comprar tot el kit per cambiar-ho tot. Una vegada a Girona vaig portar-ho al mecànic i sense les eines adequades no es podia fer bé pel que, aquest cap de setmana passat, la vaig dur al meu oncle que me la portarà a reparar.
Tot plegat, sense bici, sense pedalar i una mica agobiat amb el tema.
De totes formes, aprofitaré per fer-li un rentat de cara i aquesta setmana sortiré un dia a passejar amb la meva última adquissició, una PEUGEOT antiga que va de meravella per anar per Girona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada