dijous, 1 d’abril del 2010

Sortides a Calasparra

Aquesta setmana santa vaig sortir per Calasparra (Murcia) amb el meu sogre i el meu cunyat. El dijous vam sortir del poble en direcció al pantà del Cenajo, la major part per carretera i amb un vent de cara una mica empipador. Després vam baixar seguint el riu Segura fins el poble. En total 52 km. a un ritme tranquil·let i passant per llocs macos, encara que m'ho esperava millor. Havia llegit que era una ruta molt maca pel paissatge i no m'ho va semblar tant. També va servir per estrenar una molt maca MERIDA doble molt ben equipada del meu sogre que vam anar a comprar el dia abans a Caravaca a una botiga on vaig poder cambiar impressions BTTeres amb els amos. Una gent molt trempada. TORTUGAS BIKES. A prop del poble vaig parar a fer-lis aquestes fotos travessant el Segura.


Aquí deixo el track:


El dissabte tenia previst fer la ruta dura, amb desnivells i trams molt tècnics, però al final no va poder ser i queda pendent per un altre viatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada