dimarts, 13 d’octubre del 2009

Sortida a Murcia ¡¡¡¡ ESPECTACULAR !!!!

Aquesta setmana he estat per terres Murcianes, i com no, m'he endut la bici. He sortit dos dies i, encara que no ha estat possible portar ritmes elevats que hem serveixin d'entrenament, si que he fet força troços tècnics. La primera sortida va ser el dijous dia 8 a Murcia. El meu cunyat Víctor estava de vacances i, encara que una mica tard, vam agafar el cotxe per anar cap a la zona de La Fuensanta i La Cresta del Gallo. Vam començar a pujar per carretera fins a un replà a sobre de la montanya i des d'allà s'obren una infinitat de possibilitats. D'entrada haig de dir que em va sorprendre molt aquesta part de Murcia. És una zona amb molta montanya, molt a prop de la capital i plena de camins, corriols i trialeres. A estones em va recordar els típics vídeos americans amb descensos i pujades impossibles. Vam començar per una pista ample fins trobar un camí marcat amb límies grogues i blanques. La primera curiossitat va ser una barraca al mitg del no res amb una porta força curiosa...El vam anar resseguint fins que en un punt, es complicava la baixada i vam decidir girar cua.Vaig aconseguir remontar-lo tot sense posar peus tot i ser força tècnic. Després vam trobar un corriol maquíssim que anava per sobre de la carena molt divertitamb alguns passos difícils com aquest on en Victor va fer una tombarella i d'altres impossibles com aquestDesprés vam passar per sobre d'aquest passadís on, ambdós costats hi havia una caiguda lliure important.

En arribar a baix de tot, tocava tornar a pujar, així que vam agafar un corriol de pujada molt maco amb alguns trams tècnics i alguns que es van fer força durs fins arribar a una pista, també de pujada, que ja anava de tornada. Des d'allà vam poder veure una zona que li diuen Paisaje Lunar, i encara que a la foto no s'aprecia bé, la zona del fons si que sembla més aviat un paissatge d'un altre planeta.
Ja a prop del punt de partida, impressionants vistes de la ciutat i els pobles del voltant.

No van ser gaires quilòmetres, però la zona em va sorpendre molt i em va encantar. Esta plena de corriols per tot arreu i de ben segur que es poden fer unes rutes increibles, així que no perdrè l'oportunitat de sortir per allà cada vegada que vagi.

2 comentaris:

  1. Ei Quique!!

    Bones sortides et montes sempre per Murcia! Es veritat que sembla mentida que molt a prop de Murcia hi hagin aquestes muntanyes.. Respecte a Bescanó, em va anar bé! una mica refredat pero no em puc queixar! Res, els primers sempre els veurem cambiats a l'arribada! jejeje. Ens veiem!

    ResponElimina
  2. Cuñado, hemos estado leyendo las salidas de Calasparra y Murcia, el resto hemos leido algo y por supuesto nos hemos recreado en las fotos. Nos ha gustado mucho tu blogs, pronto podrás colgar nuestras próximas salidas por Gerona. Un saludo y VIVA ESPAÑA y sus ESPAÑOLES

    ResponElimina