dimarts, 20 de gener del 2009

Resum 2008

El 2008 va ser la primera temporada seriosa al BTT. Feia bastant que tenia la bicicleta, una TREK 4500, i la veritat és que, de forma una mica intermitent, ja havia fet coses interessants en aquests anys: havia pujat a Rocacorba, Els Àngels, Sant Miquel, Carrilet Sant Feliu-Girona, fins Santa Cristina i Olot-Girona, Girona-Sta. Coloma-Girona diverses vegades..., però després de 14 anys de fer enduro i una mica de motocross, necessitava canviar el xip i noves motivacions, i així vaig començar a pedalar.
Vaig començar a plantejar-me objectius i, a part de repetir el pics de la comarca afegint Sant Grau que no ho havia aconseguit pujar del tot mai, vaig voler fer una cosa de la que venia sentint a parlar des de feia temps... la Tramunbike i a sobre coincidia amb el 10 aniversari... quin millor moment?, o no?... La qüestió és que vaig començar a sortir sovint, a fer quilòmetres, a treure-li rendiment al COMPEX i sobre tot amb en Txema a augmentar el ritme, el que em va permetre acabar la Tramunbike dignament i força satisfet encara que 3 hores després del primer.










Ruta de Quart.















Vistes cap a Girona des de Sant Grau
Vistes des de Sant Miquel















Sortida de la Tramunbike

El més de maig va venir el canvi de bici per una magnifica SANTA CRUZ BLUR XC que hem va passar el meu oncle i que hem va descobrir un mon nou.

Sortida amb en Ferran, en Txema i en Javi pel Gironés.
A l'estiu vaig continuar fent coses interessants, i a l'agost a Mazarron (Múrcia) vaig estar a un lloc molt interessant.
El Cabo Tiñoso a Mazarrón (Múrcia). Es una antiga bateria abandonada digne d'admiració.
Aquest canó tenia un abast de 35 km. Brutal. La bici, una de ferro del meu sogre...la qüestió era pedalar...

Vistes cap a la Badia de Mazarrón.

El pantà d'Alfonso XIII a Calasparra (Múrcia)

Amb en Javi i en Txema a Can Perot (Granollers de Rocacorba)

Aquí en un tram de la Tramunbike mesos després amb en Txema.

En Txema pujant un corriol de la Tramunbike.


Després va venir la Copa Gironina i amb en Txema ens vam apuntar a la primera (Sant Martí Vell) que va ser força dura i ens va permetre fer-nos una idea de lo forts que estan els de davant d'aquest esport. Vam tornar a la de Salt (recorregut super divertit) i vam anar una mica millor, algun recorregut de la copa fora de cursa i sortides maques amb els amics.

Sortida de la cursa de Sant Martí Vell

En Txema al Puig Galí fent el recorregut de la prova d'Amer.

2ª pujada al Rocacorba. Molt millor aquesta.

La veritat, no se quans quilómetres he fet aquest any, però en txema, que te la biciceta des de l'abril, ha fet més de 2000... i hem sortit molt junts ... un bon anys sens dubte ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada