divendres, 23 d’octubre del 2009

SORTIDA AMB EN CONRAD I EN SANTI

Avuí teniem convocada sortida per anar a fer la ruta de Quart amb les noves variants. Com passa sempre, i més després d'haver plogut, ens hem trobat tres... en Conrad, en Santi, que era la seva primera sortida amb nosaltres, i jo.
Hem anant fent a ritme tranquil·let fins arribar al camí de les dones. Allà m'he esperat darrera d'en Santi i tots 3 hem anant pujant al seu ritme. Feia 2 mesos que no sortia i a part d'això ara té que convèncer a les seves cames de que ja no toca aixecar 377,5 kg (millor marca personal) un momentet de res i que s'han d'estar pedalant durant hores... De moment no hi ha manera i quant porta una estona, les cames li diuen que prou i se li puja tot... se li queden com pedres i ha de parar per estirar i tornar-ho tot a lloc. Poc a poc les anirà fent creure i no hi haurà qui el segueixi pujant. Llavors li lligarem una corda i ens pujarà a tots... Bromes a part, tenia ganas de que sortíssim junts, és un gran tio i segur que serà un bon company de rutes.
Quant hem arribat gariabé a dalt, hem parat una estona per carregar piles
i hem anat a buscar la carretera d'Els Àngels i hem anat a buscar el corriol que baixa a la ruta 11 de BTT. Allà hem agafat el trencant per pujar un altre vegada a la carretera on els hi he fet aquestes fotos
i després hem tornat a agafar el corriol de la ruta 11 fins al punt de partida. Hem fet la trialera de baixada on he fet aquest vídeo
A partir d'aquí, en Santi ja anva una mica barallat amb les seves cames i hem decidit començar a tornar. En Conrad i jo hem anat a pujar un tram que no coneixia i en Santi a anat pujant per la carretera fins al camí de les dones i ja hem baixat fins a Girona.
Hem quedat per tornar-hi dilluns a veure si sóm uns quants.