divendres, 27 de març del 2015

Sortida familiar per Collserola i prova de la SOLO

El dijous havia quedat a Cerdanyola per sortir amb el meu oncle en BTT per Collserola. D'entrada tindria l'oportunitat de rodar amb la Santacruz Solo Carbon 27'5, una bicicleta que transmet potència només veure-la, amb un quadre robust i lleuger i unes suspensions Fox CTD que funcionen de meravella, canviant les sensacions sobre la bici depenent de l'opció utilitzada.


Vam anar fent una mica de tot arribant al cap d'amunt de la carena on vam poder gaudir d'unes magnífiques vistes del Pirineu nevat per una banda i de Barcelona per l'altre.


En algun moment jo anava agafant les variants que em proposava el meu oncle gaudint de corriols espectaculars i de les sensacions i la seguretat que em transmetia la Solo, que em van fer anar uns passos més enllà en la meva valentia per afrontar dificultats superiors a les habituals. Va ser tota una experiència que vaig gaudir molt.

I per acabar d'arrodonir el dia, dinar amb el meu altre oncle amb el qual havíem quedat al restaurant. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada