dimecres, 4 de març del 2015

Ruta pel Baix Empordà

Estic a punt d'acabar el segon mes de base i vaig acumulant hores i quilòmetres amb la bici de carretera i puntualment amb la BTT. Hem fet un grupet maco amb pares del cole i quan tenim oportunitat quedem per sortir. La setmana passada no vam poder fer la sortida que teníem prevista així que la vaig fer jo i aquest dimarts l'hem tornat a fer però afegint kms i en sentit contrari. Hem gaudit molt per aquestes petites carreteres molt poc transitades del Baix Empordà i d'un merescut descans amb entrepà a La Bisbal. Els meus companys de ruta, en Dani, en Quico i en Jordi C., han anat descobrint poblets amagats i carreteres d'aquesta comarca que no coneixien pedalant amb un dia perfecte per la pràctica del ciclisme, sense vent, amb una temperatura agradable i el sol amagat. Llàstima de l'avaria que va patir en Quico quan érem a Bordils que ens va condicionar el final de la ruta. 

Ja n'estic rumiant d'anar allargant aquesta ruta fins a arribar al mar, així que vaig veient rutes properes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada