dissabte, 4 d’octubre del 2014

Pedalant per la costa



Una de les coses fixes si algun dia tenia bicicleta de carretera, era anar de Tossa a Sant Feliu per la costa. Ben bé no sé el motiu, però em venia molt de gust, potser era el meu petit homenatge a un amic de la família que va morir a causa d'una insuficiència cardíaca pedalant allà, i que en la meva joventut, em va deixar les seves bicis velles per gaudir del BTT... La qüestió és que em vaig anar a dormir amb la idea al cap i en aixecar-me, vaig preparar els trastos i amb el cotxe anava cap a Llagostera on començaria la ruta, ja que de moment, fer-la des de Girona, em semblava una mica massa.
Cap a les 10 començava la ruta pujant cap a Caulers per deixar-me caure cap a Tossa. Poc trànsit i rodava còmodament fins a arribar al poble, on vaig fer una volta pels carrers fins a la platja per gaudir d'un mar en un estat perfecte per fer un banyet i les vistes del Castell. 


Vaig resseguir la costa per anar a buscar la carretera GI-682, gaudint de les vistes i aprofitant per fer unes fotos. Ja a la carretera, no recordava la distància fins a Sant Feliu, així que anava fent divertint-me a les baixades i buscant ritmes còmodes a les pujades, gaudint del mar i del paisatge fantàstic d'aquesta zona. Llàstima que, en el seu moment, els de sempre sense cap tipus d'escrúpol i vés a saber amb quin benefici, van permetre aquestes aberracions de ciment que destrossen la panoràmica.
En arribar a Sant Feliu, vaig anar a buscar el passeig per fer-me la foto i continuar travessant la rambla per anar cap a Santa Cristina d'Aro. 

Per tot aquest tram sense desnivell es pedala bé. A part, i gràcies a l'autovia, el trànsit és molt poc i vas molt tranquil. En arribar a l'encreuament de Romanyà, vaig agafar la carretera amunt passant per Bell-lloc amb un tram d'asfalt digne d'un circuit de velocitat. Tot i que hi ha desnivell, vaig anar fent a bon ritme per desviar-me després cap a Panedes i arribar a Llagostera després d'unes 2 hores 30 minuts havent gaudit molt d'aquest dia i recorregut espectaculars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada