dimecres, 15 d’octubre del 2014

Passant dels 100

Tot i que ja vaig afluixant, volia arribar a fer 100 kms amb la bici de carretera, així que li vaig proposar a l'Òscar fer una ruta maca amb diversos ports. 
El dilluns dia 6 sortíem de Girona per pujar Els Àngels, baixar a Madremanya, Monells, Cruïlles, La Bisbal on pararíem a recuperar forces 



Després afrontaríem La Ganga, Calonge, Romanyà, Llagostera, Caldes, Sant Andreu Salou, Fornells, Vilablareix, Salt i Girona... quina ruta, si senyor ...

Em va agradar tot i tenir alguna sorpresa com la pujada a Romanyà que es fa dura i llarga. Ja planejant també vaig posar un fort ritme cap a Caldes portant a roda a un BTTero que es va aprofitar de la nostra protecció per volar com mai i on vam acabar de castigar les cames.

Ja a Girona, el Polar em marcava menys de 100, així que vaig fer una volta per superar la barrera i quan arribava a casa, el GPS del telèfon marcava 106, el que em va sorprendre molt, ja que normalment sòl ser al contrari, a la roda marca més ... però bé, repte superat i ara sí que haig d'anar a menys. La veritat és que es va bé per aquestes carreteres solitàries, es gaudeix del paisatge, de la companyia i té el seu encant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada