dijous, 27 de setembre del 2012

Sortida Team Manolo a Can Perot

Ahir dimecres vam fer la ja tradicional sortida a Can Perot. Érem pocs però ben avinguts com ha de ser en aquestes sortides de germanor. L'objectiu és passar una bona estona pedalant i després gaudir d'un bon dinar i bany a la piscina quan està en condicions i el temps acompanya. També aprofitem per fer una foto de grup amb l'equipació que ens proporciona en Manolo, així que la cita hauria de ser ineludible, però ja se sap, que per uns motius o per altres... Total que érem 4 amb l'equipació de les 30 que es van fer i 8 per pedalar.
Com tots els que hi havíem pedalem més o menys sovint, vaig improvisar una ruta una mica més exigent del que fem habitualment però també molt maca i que va agradar. Vam gaudir de forces corriols, pujades constants i amb desnivell, baixades sense molta dificultat i el pas del Llémena per les passeres de fusta que sempre té una mica més d'ali-cient. Després de solucionar una punxada d'en Pau i que patim la desgràcia del dia, se li va trencar una ungla... vam continuar pel camí ral fins a Granollers, estona de terrassa i aperitiu i passades la 1 ens entaulàvem 5 amb en Javi que venia en moto per dinar amb nosaltres.
Per tornar, una mica de camí ral, carretera fins a Sant Gregori i carrilet fins a Girona per posar fi a un bon dia de btt amb bona companyia.
P.D. : En Pau toca la guitarra i necessita un més i mig per deixar créixer la ungla per tocar-la sense pua.