dilluns, 10 de setembre del 2012

Pròxim repte

El dia 16 de setembre es farà la 69 travessa de l'estany de Banyoles organitzada pel CN Banyoles i aquest any sí, m'he proposat anar-hi tot i no haver nadat res durant aquest últims mesos, però estic decidit a provar-ho. M'ha acabat d'engrescar que aquesta setmana pasada vaig provar una parell de dies i el primer vaig fer una mica més de 600 metres d'entrada i em vaig trobar bé, i dos dies després vaig fer una mica més de 1000 metres amb les mateixes sensacions, així que aquesta setmana faré el test final fent la distància de la travessa i acabaré de valorar. El dijous és l'últim dia per apuntar-se. Un altre cosa és el repte de fer la duatló particular que tinc com a propòsit des de l'any passat. Anar a Banyoles en bici supossa 1 hora i 45 minuts aproximadamanet anant tranquil, el problema és en arribar, la logística per deixar la bicicleta amb seguretat, recollir xip una hora abans de la sortida (12:30), etc. Ja veurem si ho puc fer, però per mínima possibilitat que hi hagi, aribaré pedalant per la muntanya per llançar-me a l'Estany a travessar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada