dimecres, 7 de setembre del 2011

Nocturna canyera canyera...

Ahir a la nit van fer una nocturna de les fortes. Havia convocat a la gent avisant de que faríem molt de corriol i que seria dura, i a la vegada, hi hauria una alternativa per tallar el tros més dur, encara que tothom va fer tot el recorregut, el que em va costar que algú s'en-recordés de mi i de la meva família mentre pujava... Vam quedar davant de la Guàrdia Civil, i en arribar ja érem un bon grapat.Cap a les 20:45 sortíem cap a Quart pel carril bici on vam tenir un esnsurt amb en Dani que, anant petant la xerrada amb l'Àlex, es van enganxar i va caure a terra sense conseqüències greus ja que va acabar la ruta. Una vegada a Quart recollíem a l'Eva que s'apuntava a fer la seva primera nocturna. En total vam ser 21... hem va sorprendre.Vam iniciar la ruta seguint l'inici de la Marató de les Gavarres per una vegada al Celrè, trencar a la dreta pujant una pista fins a un corriol llarg llarg i molt entretingut. Una vegada a la carretera del Montnegre i després d'uns 50 metres vam tornar a agafar un altre corriol ara de baixada també llarg i divertit fins arribar al camí de Can Bruguera on vaig oferir la possibilitat de tornar a baixar fins el Celrè i retrobar-nos més endavant per estalviar el següent tram que era el més exigent físicament parlant. Després de deliberar una mica tothom va decidir fer-lo i nos desfer el grup així que vam remuntar el camí fins arribar al corriol per on vam sortir de nou a la pista fins arribar a Can Tries, on ens reagrupàvem després de la pallissa. Des d'aquí ens disposàvem, pel meu gust, a encetar un dels millors corriols de la nit, així que després de passar pel camí de Cal Bisbe,agafàvem el corriol fins arribar al Camí de Can Moretó on seguiríem la ruta 11 de BTT fins a la carretera dels Àngels i des d'allà per Corriol de a peu fins els bancs de prop del Puig Estela d'on iniciaríem el descens fins a la Vall de Sant Daniel pel corriol del GEIEG. Una vegada a la Vall, com no, vam decidir fer les escales del barri vell fins arribar a la Plaça de Sant Feliu on vam sopar al Konig.
Espero que hagi agradat tot i saber que per alguns ha estat una mica dura... però havia avisat, eh?

1. Quique,

bona sortida, Molt Bona!!!
    I es que no esperava menys... jejeje.
    M'ha agradat poder retrobar-me amb gent que feia molt temps que no pedalava al seu costat.
    Tinc que dir que els corriols els vull fer de dia... doncs si de nit m'han agradat, de dia han de ser acollonants!!!

Ahhh!!! el meu Gps no va grabar el track, i agraïria si algú m'el pot passar o penjar-lo al Wikilok.

Salut!!!

2. Quique!!
    IMPRESIONANT!!!, la ruta va ser genial, gracies per la preparacio, els corriols molt guapos!!!!
    Com diu en Xevi acollonants!!!
    Aqui tens la meva cronica.
    Salut
    per cert ens queda el segon intent del Montseny!!!!

3. Eiiii Quique!
    Me la vaig perdre ...21 participants després de la darrera "corriolada" nocturna!!! si és que a la gent li va la canya! jejeje
    Ens veiem a la propera.

4. Gracias por la salida Quique,

Al final me voy a conocer Les Gavarres mejor de noche que de día :-)

5. Ahí va el enlace al track que ha pedido Xevi:

6. Gran nocturna Quique!!! La veritat es que em va agradar molt tornar a pedalar en una ruta de les teves i de nit! Grans corriols! Em vaig portar una sorpresa amb el ritme que es va anar!! Aquest jovent ens fan anar amb el gantxo!! Jeje