divendres, 29 de juliol del 2011

De nou nocturna

De nou nocturna amb la gent dels Bandolers, aquesta vegada sortint des de Lluis Pericot amb un total de 23 btteros amb ganes de marxa i la veritat es que m'ho vaig passar molt be.Vam iniciar la ruta pel carril bici cap a Quart on s'afegien un parell i fins on acabava d'arribar en Jordi que anava una tard. Una vegada tots junts vam agafar el recorregut de la Marató de les Gavarres amb una pista de pujada on van començar els primers problemes (una cadena trencada). Una vegada baixat el primer corriol i passat el Celrè totes les vegadas que toca fer-ho per aquest camí, vam anar cap a la pista que va cap al Montnegre i la vam remontar en direcció Can Mascort per de seguida agafar un corriol a la dreta i pista després que ens portaria a la ruta 9 de BTT. Allà van començar els primers "piques" amb en Xevi al seu nivell i en David i en Dani a roda, vam sortir a la carretera dels Àngels on vam baixar pel corriol de a peu fins a la casa de les Figues. Des d'alla vam remuntar la pista cap al Puig Estela i ja baixada pel corriol que hem va ensenyar en Xevi fins a l'alçada dels bancs i el camí de pujar a peu fins a la Vall de Sant Daniel. Aquí vam tenir la segona avaria de la nit amb una patilla del canvi trencada de l'Edu que aprofitant que pràcticament tot era baixada va poder acabar la ruta més o menys pujat a la bici. Per mi, aquesta part del recorregut va ser la més divertida de tota la nit, seguint a en Xevi fins que ens vam haver d'esperar una estona ja que ens havíem semparat força i la resta havia tingut algun dubte amb els encreuaments.Després d'acabar els trams de corriol a l'alçada de la variant, ens vam tornar a reagrupar i després de debatre una estona, es va acceptar per majoria baixar pel barri vell.Com ja ve sent costum vam pujar cap a la part de darrera de la catedral i vam fer un bon tram d'escales fins a baixar a la Rambla
i després de passar el pont
finalitzar la ruta a la Plaça Independència i cap al Konig a reposar forces.

1. Quique,

Molt bona sortida.
    Després de fer la meva primera sortida nocturna molt pistera, tenia ganes de fer-ne una per corriols, i la veritat que m'ha agradat molt. De fet, no m'esperava menys sabent que la preparació anava a càrrec teu.
    Ahhhh!!!... i amb aquest equipament de llums que portem, fa goig de sortir a pedalar de nit!!!

Bones Vacances!!!
    Salut!!!

2. Al llegir la cronica m'han vingut moltes ganes de venir a pedalar de nit amb vosaltres! No tenia cap dubte que la ruta seria molt guapa! Ets un gran sherpa!! A la proxima no puc fallar!! Me baixat una bona aplicacio dels tresors al movil! En tinc un a 100m de casa!! Quan pugui vaig a per ell!! Jeje bones vacances!!!