dijous, 20 de gener del 2011

Segon aniversari i resum 2010

Segon aniversari del blog...com passa el temps. D'entrada, aquest any m'he fixat que hi ha menys entrades, encara que no vol dir que hagi sortit menys. La veritat és que no conto els kms que faig, però a vegades les sortides no donen per posar res al blog. Aquest any ha tingut moments importants, com la gran nevada del març, que ens va obligar a intentar pedalar per la zona de Sant Miquel sense gaire èxit, però amb noves experiències.He intentat fer tirades més llargues i la veritat és que vaig començar l'any bé, amb anada al Puig d'Arques i diverses pujades al Rocacorba on, en una d'elles, vaig poder gaudir d'aquesta imatge, amb bones sortides com la que vaig gaudir per la Garrotxa amb en Joan CARGOL que em va convidar a fer part de la sortida que feien des d'Olot fins a Prats de Mollò, que en aquell moment era inassumible per mi, però el tros que vaig fer amb baixada pel camí Ral em va encantar. i la pujada a Mare de Deu del Mont, que tot i el mal temps m'ho vaig passar molt bé.S'ha consolidat el "BTT trós d'en Juli" on aquest any hem vaig encarregar de fer el recorregut i vam gaudir d'un bon dinar amb els companysDesprés de molt parlar-ne, per fi hem pogut fer una nocturna i tot i que ja ho havia fet en moto, l'experiència amb la bici em va agradar molt.Per un motiu o un altre, aquest any ha sigut força irregular. Vaig passar l'abril i el maig amb problemes mecànics amb la bici, el que em va costar afluixar molt el ritme, bastants diners i agobiar-me una mica, pel que vaig decidir canviar la bicicleta. Feia temps que em rondava pel cap que una bici més enduro s'ajustava més al que era per mi el BTT, ja que amb una de rally no m'acabava de trobar. Així que va tocar començar a mirar totes les possibilitats, demanar preus, fer números i al final tot va lligar per, en tornar de les vacances, poder recollir la SANTACRUZ BLUR LT 2010 que ara m'acompanya.Ha sigut molt gratificant poder montar des de zero una bicicleta amb la que després comparteixes tantes estones de patiment i satisfacció. No va ser fins al juliol que la vaig estrenar, i va ser a Mazarrón, amb una sortida que esperava des de l'any anterior i que al final no va satisfer les expectatives per diversos motius, però queda pendent...
Una altre trobada que s'ha consolidat ha estat la sortida a Can Perot. Aquestes sortides "verano azul" estan molt bé, ens acompanyen moltes dones, anem a un ritme molt tranquil i fem un bon àpat. Aquest any es va apuntar la Sofia, que ha sortit una mica més en bici, i es va portar com una campiona, fent els 25 kms per sorpressa de molts.A l'octubre vam anar a Barcelona en Txema, en Dani i Jo per gaudir de la pedalada del Cegub.Com sempre, ambient inmillorable, recorregut entretingut i molta molta sort ja que vam tornar amb tot el que portàvem, tot i deixar-nos el cotxe obert de bat a bat tot el matí, més una GHOST que li va tocar a en Txema.
El final d'any, preparant el que havia de ser el gran repte d'aquesta temporada, pujar al Turó de L'Home, vaig fer dues tirades llargues a Sant Hilari amb en Txema i en Dani i a Tossa amb en Dani, que van resultar dues sortides molt gratificants, sobre tot la segona ja que la part del recorregut més propera a la costa va ser molt maca i variada.
Al final, la pujada al Montseny no es va poder portar a terme a la data prevista, i al seu lloc vaig fer un viatge a Murcia on vaig continuar descobrint el parc natural El Valle i els seus interminables corriols i pistes.En resum, ha sigut un bon any de ciclisme, una mica irregular, amb l'estrena de bici més adaptada a la meva idea del BTT i on he trobat a faltar una mica a en Txema, que li ha dedicat més temps a les rodes primes i s'ha posat fortíssim. No he pogut fer cap pedalada ni cursa de les gironines, però no es pot tenir tot...El 2011 es presenta molt bé i tot i que no podré fer grans coses els caps de setmana, espero fer molts kms, anar fent rutes pendents, repetir algunes de maques ja fetes i fer de noves per continuar engrandint aquesta passió.
Salut i a pedalar...¡Ah! i a nedar...

1. Bueno, pues después de todo esto, ojala este unos cuantos años más que collons, tenemos que sobrevivir en este mundo al menos haciendo algo de deporte sea al nivel que sea, a cuidarse !!

2. Felicitats per l'aniversari, i per l'any que t'has fotut!!!

...i a seguir pedalant!!!

Que guapa la SantaCruz!!!