dimecres, 26 de gener del 2011

Preparant l'Open BMW de Canet

Després de rebre l'encàrrec d'en Xavi de preparar el recorregut de la cursa de l'Open BMW de Canet d'Adri, de seguida em vaig posar, i les 3 últimes sortides han estat destinades a aquest fet. Avuí m'ha acompanyat en Pau i ha sigut, de llarg, el millor dels 3 dies. Ens ha sortit un recorregut molt maco i variat, i junt amb els que ja vaig fer, crec que pot quedar entretingut. Tinc que acabar de lligar els trams, veure quilometratge i pensar per on retallar per la curta. La qüestió és que, tot i el fred, aquest matí a les 09:30 érem a Fontajau per sortit cap a Canet i després d'anar fent pistes més o menys conegudes, hem arribat a la carretera d'Adri i hem pujat fins al Puig d'Adri on he fet aquestes fotos amb el Rocacorba de fons
Després hem agafat un corriol molt maco on en Pau ha tingut alguns problemes amb les seves pors, ha acabat per terra i una mica marcat. A Canet hem remuntat per unes pistes que feia temps havia fet i ens hem trobat aquests 4 ases pasturantUna vegada de nou a la carretera de Canet hem travessat cap a Cartellà i hem agafat una pista que no havia fet mai, que ha resultat ser molt divertida i ens ha portat fins a la sortida de Sant Gregori. Des d'allà, cap a casa pel carrilet molt satisfets del matí de BTT tot i el fred, -1º.

1 comentari: