diumenge, 9 de gener del 2011

De Girona a Banyoles

Despré de 25 dies sense tocar la bici per unes molesties al genoll i les festes, ahir dissabte vaig quedar amb en Manolo i en Ferran per fer una sortideta, probar i tornar a pedalar. Tenia pensat intentar arribar fins a Banyoles pel peu del Rocacorba i en Ferran, en principi, s'apuntava a fer una estona ja que tenia la bici una mica abandonada i les festes li han deixat seqüeles importants... Hem anat fent i tot i que el vent ens ha posat les coses difícils alguns punts, hem arribat en una hora al desviament per pujar cap a Rocacorba pel corriol o per la pista. Allà hem fet una paradeta, unes barretes, i hem continuat fins al desviament on ha està indicat el camí. En Ferran ja ha arribat cansat, però tot i això s'ha escalfat i ha volgut continuar. A partir d'aquí tot era nou per a mí i el primer tram és una pista de baixada molt divertida cap a Biert. Com tot lo que baixa, puja, després ha toca pujar cap al collet de Can Gelada seguint del camí de Pujarnol a Biert. Des d'allà tot baixada i planejar fins a Sta. Maria de Porqueres on hem voltat el llac i hem aprofitat per fer-nos les fotos de rigorPer tornar hem fet el més ràpid, ja que les forces ja no eren les mateixes, així que hem anat a buscar l'autovia i tot dret fins a Girona. M'han sortit 52 kms. que no està malament per ser la retrobada amb la bici, això si, les moltèsties continuen i hauré de passar pel metge...Aquí deixo la imatge de la ruta.

1. Hola Quique, volia preguntar-te si hi ha alguna ruta segura i no gaire complicada per anar de Girona a Banyoles en bicicleta, per anar amb un parell de nens de 9 i 11 anys. Moltes gracies.