divendres, 5 de novembre del 2010

GIRONA -TOSSA - GIRONA

Quina sortida!!! Avuí amb en Dani i una estona en Manolo, hem fet una tirada llarga per anar preparant la de dimecres vinent. Feia temps que volia anar fins a Tossa de Mar i la veritat es que ha valgut la pena. Hem tingut tot tipus de terrenys, bones vistes, bon esmorzar i una bona quilometrada. A les 10 haviem quedat davant de la Guardia Civil i quan hem arribat, en Dani ja ens esperava. Hem tirat pel carrilet a bon ritme fins que en Dani a punxat a Quart i hem parat a reparar. En Manolo ens ha acompanyat fins a prop de Llagostera i nosaltres hem continuat fins al poble on hem parat a comprar una càmara i a fer unes barretes. Des d´alla hem continat per la via verda fins a la carretera de Sant Grau on hem vist passar un Porsche classic del Rally Costa Brava, com sonava! Una vegada a dalt hem trencat a la dreta pel GR que va cap a Tossa i on hem parat a fer aquestes fotos,
Quines vistes! La pista que baixa es molt entretinguda i requereix molta concentració, ja que rellisca bastant i hi ha força pendent. A mitg recorregut hem agafat un corriol que és drecera de la pista i molt divertit amb trams molts tecnics. Quan hem arribt a Tossa, hem anat fins a la platja on hem esmorzat una mica amb vistes al Castell.Despres hem pujat al Castell buscant la continuacio del GR cap a Lloret i després d'unes voltes pel casc antic hem trobat el camí que ens ha portat per unes pujadetes que després d'esmorzar ràpidament ens han possat a to, passant per Cala Llevadó fins un punt on hem creuat la carretera per continuar per un camí que continuava pujant i pujant fins que he trovat el que buscava... un corriol de baixada bastant tècnic, ple de xargais i arrels que el fan molt entretingut fins el seu final ja a tocar del "Castell" de Sant Eloy. Allà s'agafa el recorregut número 1 del centre de BTT que després enllaça amb el 3. Durant aquest tros que va planejant al costat de la carretera de Llagostera i el riu, hem trobat tot tipus de terres en pocs quilòmetres... pista cobertes de fullaraca, sorra, terreny sec, humit, una de uns 100 metres plena de pedres, aquest pas al costat del riu on he parat a grabar a en Dani.
Ha sigut molt entretingut fins que ha arribat el moment de pujar. Quina pujada...llarga, llarga, llarga... no s'acabava mai... Però tot té un final i aquesta pujada no podia ser menys. Una vegada coronat el cim hem anat a sortir a la carretera on ho hem posat tot per baixar fins a Llagostera. Allà hem begut una mica d'aigua, i tornada pel carrilet ja bastant tocats fins a Quart on en Dani ha continuat per carretera fins a Bescanó i jo he continuat fins a Girona. M'han sortit 92,8 kms, una bona tirada. Aquí deixo una imatge del track.

1. Bones Quique, veig que segueixes preparant bé la sortida al Turó de l'Home, vaja sortidetes... el dimecres se't farà curta la pujada al Turó.

Jo al final no podré venir, teniem una sortida pendent per aquest mes i l'unic dia que podem coincidir és el dia 10... una altre vegada serà, que tingueu una bona sortida!
    ens veiem.

2. Hooooola! Sóc en Dani, quina llàstima que en Jordi no pugui venir a la sortida del Montseny!!
    En quant a la sortideta Tossa, increible, temps espectacular, vistes increibles, corriols, pujades, baixades, mar, muntanya, com no podia faltar,anant amb en Kik, travessada de rierols i peus molls, però la veritat és que va valer la pena, és per repetir amb una bona colla. A mi em van sortir 98 km, en Kik em matarà! Però repeteixo, una sortida maca,maca,maca!

3. Ostres nois!!! quines rutes i quines quilometraaadeeesss!!! Bona preparació per afrontar el Turó!!! Quina enveeeeejaaaaa!!! jeje, ens veiem!