divendres, 29 d’octubre del 2010

2 x 4 = 9

Ja feia dies que amb en Xevi i en Javi haviem quedat per sortir des de la feina aquest dimecres 27, però en Javi tenia visita amb el metge i s'apuntaria més tard, quedant la sortida en un mà a mà entre en Xevi i Jo. Després de preparar-me, vaig sortir cap a la feina i vaig entrar a l'aparcament on hem vaig trobar a 4 companys preparats per sortir. Ja sabia que hi havia un altre grup que també feien les seves sortidetes, però mai havíem coincidit així que els hi vaig demanar on anaven i hem van contestar que amb nosaltres, i encara faltaven la Dunia i en David... quina sorpresa, sempre són més agraïdes les sortides amb gent...
Quan ja hi érem tots vam sortir cap a Vilablareix i Aiguaviva pel recorregut de sempre i un dels companys de l'altre grup va haver de tornar-se ja que el seu nivell era més aviat baix (era la seva 4ª sortida. Més tard, en Javi ens va trucar que ja estava enllestit del metge i el van anar a buscar a La Crosa, d'on aniríem a buscar l'Onyar i on vaig gravar aquest vídeo:
Una vegada a la carretera de Brunyola, vam decidir continuar per aquesta fins a passar el poble, on vam trencar a la dreta per agafar un corriol que conec i que feia temps que tenia ganes de fer. Va resultar estar una mica brut, però tot i això el vam gaudir molt. És molt maco i llarg, amb el primer tram més tècnic en baixada i després per entre arbres i matolls com si anéssim per un túnel. Després toca pujar una mica fins uns camps on vam decidir tornar no abans sense fer un tram de baixada una mica extrema, però també va tenir el seu encant. Allà tots, d'una manera o un altre, vam tocar terra, ja que el desnivell és molt important i excepte en Javi que pràcticament ho va fer tot pujat a la bici, la resta ho vam fer a peu.Una vegada a la carretera, vam arribar a Sant Dalmai, l'Oscar va decidir continuar per carretera i la resta vam anar fins l'aparcament de La Crosa on vam enfilar la carretera fins Aiguaviva. Allà vam agafar uns corriols molt divertits fins a enllaçar amb la ruta que havíem fet al matí. Va ser una bona sortida i tots ho vam gaudir tant que ho repetim el pròxim dimecres. Em van sortir 51 km., que no està malament després de lo de dilluns.
P.D. El títol ve donat per que en principi érem dos, que multiplicat pels 4 que hi havia a l'aparcament fan 8 tot i que la Dunia i en David encara no hi eren al grup, més en Javi que s'apuntava després, 9... sense comentaris...

1 comentari:

  1. ostres, ja m'esteu acollonint per a la pujada al
    Turó de l'Home... entre tu que estas entrenant-te bé i el Txema que no li cal... em sembla que em posaré un motoret electric jajajaja

    ResponElimina