dilluns, 25 d’octubre del 2010

Girona-Sant Hilari-Girona

Avui, amb en Dani i en Txema, hem fet una gran sortida que m´ha servit per posar les basses d´un bon Girona Turó de L´Home. Feia temps que tenia pensat pujar a Sant Hilari a, per una banda, superar una fita, i per una altre, aprofitar per veure a en Guillem, que feia temps que no ens veiem. Així que a les 09:45 he recollit a en Dani a Bescanó per anar a Anglès on havíem quedat amb en Txema a les 10:15. Hem tingut algun contratemps i això ens ha fet arribar una mica tard. Una vegada junts hem començat a buscar un camí que havia fet temps enrere amb la moto, i després d'algunes voltes, l'hem trobat i hem pogut gaudir d'uns corriols maquíssims fins a travessar la carretera de Sta. Coloma on he gravat aquest vídeo:

Quan hem passat la carretera a tocat pujar, no sabíem ben bé on aniríem a petar, però tard o d'hora tocava fer-ho, així que he anat fent entre castanyes i al meu ritme mentres en Dani i en Txema m'anaven esperant. Tots dos van molt forts per mi i suposo que un dia es cansaran d'esperar-me... que hi farem, es perdran els corriols que tinc emmagatzemats al GPS integrat...je,je,je...
Al final resulta que hem arribat al peu de Sta. Bàrbara on en Txema ja havia pujat un altre vegada, així que després de comentar la jugada i, ja que hi érem, doncs cap a dalt... Quina pujada!!! i després del que ja portava... se m'ha fet dura, però ho he fet. Hem menjat una mica, hem patit per uns quants núvols bastant negres, hem fet la foto de rigori a continuar que encara quedava bastant. Ara tocava arribar a L'Espinau i El Subirà on, just abans de pujar, hem tingut els nostres dubtes si acabaríem la feina ja que s'ha posat a bufar un vent molt fort i fred, però després de que ens diguessin que ja quedava poc fins a Sant Hilari, hem decidit continuar. Una vegada allà, hem travessat per dins la finca d'en Guillem, hem fet la paradeta per saludar-lo i cap a baix per la carretera d'Ossor on hem parat al càmping a fer un cansalada energètica. Ens han atès molt bé i el menjar, molt bo. Després de recuperar forces hem continuat per la carretera a bon ritme per entrar en calor, quin fred que feia!!!. Abans d'arribar a Anglès, en Txema a agafat una pista cap a La Cellera i en Dani i jo hem continuat fins agafar el carrilet. A Bonmatí, en Dani ha continuat per carretera i jo he passat per Constantins, el camí dels Ànecs fins a Bescanó i carrilet fins a Girona. En total m'han sortit 100.4 km, una bona tirada per anar assimilant el pròxim repte...Aquí teniu el track un imatge de la ruta en Google Heart i del perfil.

1. 100 Km!! felicitats Quique!!! una gran tirada per afrontar l'objectiu (el turó). Molt bona ruta!!, llàstima del vent i del fred!! a mi al final m'ha sortit 78Km!! vinga, no pateixis que no ens cansarem, n'ha fent i disfrutant dels teus corriols!!! Ens veiem!