dijous, 1 d’abril del 2010

Primer Rocacorba de l´any

Aquesta passada setmana vaig fer la primera pujada a Rocacorba de l'any, i tal com va anar segur que no és la última. M'ho vaig passar bomba. La pujada em va costar una mica més que l'última vegada, ja que aquesta va tocar tirar de "molinillo" gairabé tota la pujada quan l'anterior ho havia fet sense treure el plat mitjà. Estar clar que la bici no perdona les setmanes d'inactivitat... Una vegada a dalt vaig fer les fotos de rigori vaig posar en marxa una càmara OREGON que m'han deixat. La grabació no va sortir gaire bé, pero ho tornaré a fer i ja la penjaré. Vaig baixar pel camí de pujar a peu i vaig disfrutar com un nen petit. Tenia por de trobar-me molts arbres tallant el camí, però estava bastant bé tot i haver de baixar vàries vegades de la bici.Una vegada a Canet, sense cap misteri cap a Girona però amb una gran sensació de satisfacció... les que ens proporciona el BTT...

1 comentari:

  1. gracias por tu apoyo, por cierto veo que has dejado de entrenar un pelín !! la bici no perdona, dimelo a mí que este año no soy ni el 50 % del año pasado, eso si como bien dices nos lo pasamos de puta madre, cuidate !!

    ResponElimina