dissabte, 24 d’abril del 2010

Per Olot i la Vall de Bianya

Finalment he pogut sortir amb en Joan. Feia temps que en parlaven i no coincidiem, total que avuí em podia organitzar fins a mig dia i he pujat a Olot. Tenien previst fer una ruta des d'Olot fins a Prats de Molló, però per mi era massa temps i, com he pogut comprovar després, crec que també massa dura pel meu estat de forma. A les 07:00 sortiem, així que m'ha tocat matinar i a les 05:10 ja era d'en peus, he esmorzat, m'he preparat les coses i cap allà. He arribat a les 05:45 així que m'ha donat temps a organitzar-me tranquil. Ha arribat en Joan, mes tard en Pere i en Joan i finalment en Josep Maria i l'Arnau, que tornariem també cap a mig dia.
Hem començat la ruta pujant per la carretera de Vallfogona i hem agafat un trencant a la dreta per travessar fins a la Vall de Bianya per unes pistes primer i uns corriols després molt macos. Hem arribat a la Vall per uns prats i camps que hem creuat.Després de pedalar una estona per la vall, hem tornat a pujar per una pista amb bastants passos tècnics on, entre el cansament d'anar tota l'estona pujant i la dificultat, ha tocat arrossegar alumini amunt varies vegades. Hem continuat per pistes amb menys inclinació que ens han donat un petit descans per tornat a enfilar cap amunt per una pista molt maca on al finalitzar-la hem parat a recuperar forces.
De seguida arribavem, per una pista de baixada, fins a la carretera dels tunels de Capsacosta que hem travessat i de nou a pujar per una pista que també m'ha agradat molt tot i que ha tocat pujar una bona estona fins prop de 1000 metres d'alçada. Des d'aquí hem anat carenant fins arribar a un corriol de baixada preciós on m'he aturat a grabar el següent video:

Després hem arribat a un encreuament de camins on hem parat a menjar una mica i a l'estona arribavem a la Via Romana que uneix Sant Pau de Seguries i La Vall de Bianya. Allà ens hem separat i els Joan's i en Pere han continuat cap a Sant Pau i en Josep Maria, l'Arnau i Jo hem enfilat per la Via Romana per de seguida baixar fins a la Vall, no sense abans haver fet una tombarella endavant i reparar una punxada. M'ha encantat la Via Romana; és molt divertit baixar i baixar per aquest camí mil·lenari ple de passos tècnics que et fan posar tota l'atenció i la traça.També he parat a fer el següent video:

En resum ha estat un GRAN dia de BTT amb bona gent que espero repetir, tant per la ruta com per la companyia...GRÀCIES... Us deixo el track i el perfil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada