dilluns, 21 de setembre del 2009

3ª Prova Campionat de KARTS ART-GIRONA

El passat dia 16 es va celebrar la 3ª prova del Campionat de Karts de l'ART al circuit de Vic. Durant els dies anteriors hi havia previsió de pluges, però finalment ens va acompanyar un dia perfecte. Com sempre vam sortir de Girona cap a les 09:30 hores i a les 11:00 h. ja estàvem donant gas.
Els entrenaments lliures (5 minuts) van donar per fer 4 voltes i per les primeres sorpreses, en Miguel anava molt ràpid i feia el segon temps per la graella de sortida amb en Raul primer, tercer en Txema i jo quart amb en Javi en una sorprenent setena posició.
De seguida i sense baixar del kart vam formar la graella per sortir a la primera màniga. El primer revolt es va passar bé però al segon va haver un "rifi-rafe" que va acabar amb en Miguel envirollat per culpa meva i bastant emprenyat... No m'esperava que no tingués en conte que li tenia ficat mig kart i que anava per dintre, així que el vaig tocar provocant-li la virolla amb la conseqüent pèrdua de posicions...
De seguida vaig veure que no podria estar amb els de davant (en Txema i en Raul que van arribar de foto finish en aquest ordre) i en Javi em va agafar de seguida així que en un revolt em vaig obrir una mica per que em passés sense posar oposició ja que veia que anava bastant més ràpid que jo. Quant va acabar la màniga, a comentar la jugada i a debatre amb en Miguel sobre la meva maniobra...

A la segona màniga, canvis de karts i ordre de sortida de la primera màniga. Vaig tenir sort d'agafar un kart que anava millor de motor però pitjor de frens amb un tacte una mica brusc. A la sortida no va haver-hi grans problemes encara que em vaig tocar amb en Txema al segon revolt però sense conseqüències. De nou vaig veure que en Raul i en Pep (molt ràpid a aquesta segona màniga) s'anaven i no els podia agafar però vaig aconseguir mantenir el tercer lloc fins el final. Per darrera en Miguel va arribar a la meva posició però, després de possar-me les piles, vaig aconseguir que no em passés i mantenir-li uns metres. En aquesta màniga, en Txema va ensopegar amb un kart pitjor i no va poder passar de la cinquena plaça i en Javi de la novena ja que va tenir alguna virolla durant la cursa. En finalitzar i sumant els resultats de les dues mànigues, en Raul primer, en Txema segon i jo tercer esperant que arribi la següent, encara que aquest any, la cosa està molt apretada i dubto que pugui repetir títol com al campionat anterior.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada