diumenge, 11 d’octubre del 2015

Memorial Jordi Farré - Sant Quirze

Ahir es va celebrar el 1r memorial Jordi Farré de BTT a Sant Quirze del Vallés, i com no podia ser d'un altre forma, vaig anar a participar i gaudir d'un dia especial ple d'emocions.
Em vaig aixecar d'hora per preparar les coses i arribar allà amb temps, ja que tenia una hora de viatge. Havia quedat amb en Ramsés a les 8 a Hostalric i vaig arribar una mica tard. Al final vam anar cadascú amb el seu cotxe i vam arribar amb temps d'aparcar, preparar-nos, anar a buscar els dorsals i obsequis, saludar a molta gent que feia molt que no veia i escalfar una mica abans de sortir. A la mateixa sortida em vaig trobar amb en Pepe, amic de joventut al que feia també molt que no veia.

Es van fer una sèrie de bonics i emotius actes en homenatge a en Jordi i a la seva família i passades les deu es va donar la sortida.
Vaig decidir sortir a donar-ho tot. Al principi s'em van carregar les cames de seguida, però anava aguantant fins a la pujada on també vaig poder mantenir un ritme constant fins a arribar als primers corriols. Va ser un recorregut molt variat amb molts talls de corriols ràpids i divertits i constants canvis de ritmes. Em vaig mantenir tota l'estona a altes pulsacions però amb bones sensacions, vaig anar fent, sent avançat per alguns i superant a d'altres.
Al final vaig arribar el 62 de prop de 200 molt satisfet d'haver contribuït una miqueta a fer aquest dia possible i de l'esforç fet.
Després de la cursa, entrepà, salutacions, converses ... tot en un immillorable ambient i envoltat de gent marcada pel company i amic que era en Jordi per tots nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada