diumenge, 19 d’abril del 2015

Fi de la base, començo específic ...


mitjans d'aquest mes vaig acabar la base i aquesta setmana ha sigut la primera d'específic. Tot i no haver estat molt estricte, les sensacions són molt positives i veig que tot el sacrifici té la seva recompensa. Igualment que aquests tres primers mesos, vull fer una mica al meu aire, agafant com a referència la planificació però sense obsessionar-me. Intentaré sortir 3 dies en setmana i fer el que cregui més important de cada setmana. Així, per exemple aquesta, vaig fer dos entrenaments en un, fent sèries de Força Resistència i tirada llarga el mateix dia. 

Durant aquests temps, les sortides s'han succeït, amb la bici de carretera, fent sortides per tot arreu i amb diferents companys i amics, gaudint del moment, dels recorreguts i d'anar descobrint noves rutes.



Una de les que tenia pendent i vaig fer aquesta última setmana, va ser voltar les Gavarres. En principi la intenció era fer-la el més planera possible, però l'entrenament em requeria fer pujades, així que vaig començar fent uns Àngels, però ha sigut una ruta molt maca i que m'ha agradat molt completar amb un bon grapat de quilòmetres i hores sobre la bici.



Un altra ruta destacable, va ser la de dijous passat amb en Manel, on vaig tornar a gaudir dels corriols de Quart-Fornells. Tot i que van sortir pocs quilòmetres, el ritme va ser bo i les sensacions també.

També destacable d'aquest mes d'abril ha sigut la celebració de la Challenge Girona al costat de casa. Vaig aprofitar per anar a veure sortir i arribar als companys i amics que participaven, amb resultats molt bons de tots ells. Serà una cursa que s'establirà al calendari, ja que l'èxit d'aquesta primera edició ha sigut molt gran, amb una participació de 1000 bikers.


Doncs res, que segueixo pedalant, gaudint molt i tot això encara sense cap objectiu. Se'm van passant coses pel cap, entre d'altres tornar a la Pedals, però encara no hi ha res clar. A veure com van evolucionant les coses. De moment aquesta setmana també vaig tenir la primera caiguda amb la bici de carretera, per sort sense conseqüències i per una estupidesa meva, que afegida a les esgarrapades del dia anterior, fan que tingui la cama feta un mapa ...

Salut i pedals !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada