dilluns, 20 de gener del 2014

5e ANIVERSARI


Avui fa 5 anys que escric al blog i com ve sent habitual, aprofito per fer un repàs i resum de l'any que em serveix per recordar.
Aquest passat 2013 va començar sense cap objectiu clar amb la bici però amb una nova motivació; amb els companys de la feina vam fixar un dia a la setmana per sortir a caminar plegats i començàvem, per descomptat, pujant al Rocacorba amb una gran ruta.

En l'àmbit de BTT el que si tenia clar era la intenció de començar les coses diferents. Vaig intentar fer un període de condicionament amb sortides sense gaire desnivell i intentant mantenir-me en unes pulsacions baixes, amb algun dia d'esbarjo. Anaven avançant els mesos gaudint de la bici amb qualsevol que volgués compartir pedalades i amb la Sofia animada amb la btt.

En principi les sensacions eren bones, però en arribar el moment de forçar la màquina, per un motiu o l'altre no vaig poder mantenir un ritme constant de sortides i el meu estat de forma s'ha ressentit tot l'any, tot i que he anat fent coses interessants i sobre tot gaudint de la bici com sempre.
A la primavera vam fer una caminada per la zona de Sant Aniol d'Aguja, amb bany inclòs, que vam gaudir moltíssim.

Així va arribar l'estiu amb una mica més de constància i començàvem la temporada de nocturnes. Des que amb en Xevi vam descobrir la ruta de Quart-Fornells que hem parlàvem de fer una per allà i en van ser dues i de molt divertides on tothom vam acabar una gran satisfacció.
Després de parlar amb Xavi Bernat després d'acabar la seva segona Pedals de Foc NON STOP, es va anar coent l'objectiu per aquest 2014.
Ja a les vacances, quedava amb en Miguel a Mazarrón per passar uns dies de BTT amb ell i en Julio, formant el Team SANTACRUZ. Com sempre, vam gaudir molt de noves rutes, trams nocturns i molt bona companyia.

I sense avisar, va sorgir la possibilitat de fer dues etapes de la ruta Transpirinenca, així que vam posar fil a l'agulla i a principis d'octubre, en Xevi, en Jordi, en Quim, en Dani i Jo passàvem dos dies pedalant per l'Empordà i la Garrotxa on vam viure experiències molt maques i on vaig patir de valent degut a la diferència d'estats de forma, però no en podia perdre aquesta oportunitat.

Ens apropàvem a l'hivern amb part dels deures fets de cara a l'objectiu 2014, havent recopilat força informació, llegint coses molt interessants, aconseguint la bici d'spinning ... així que les sortides en bici eren per pur plaer i he fet el que em venia de gust a cada moment fins que va arribar el desembre i en Xevi va proposar fer una ruta fins a Olot seguint un track de la gent de Bici Oci. Vam convocar a la gent i el dia senyalat ens ajuntàvem un grup de 10 disposats a pedalar pel que resultaria ser una ruta espectacular, amb pistes d'anar fent, trams tècnics, corriols d'arrossegar la bici i d'altres de gaudir baixant i baixant. Per acabar-ho de rematar, part del grup vam decidir baixar pel carrilet i això va suposar estar més de 10 hores per completar el recorregut, en el meu cas que vaig arribar l'últim.

El resum és que, un any que va començar sense cap al·licient, es va convertir en un any ple de sortides molt divertides, nous paisatges i l'assoliment d'un gran objectiu per aquest nou any que exigirà molt d'esforç, molta constància, portar un entrenament planificat i així aconseguir arribar al meu millor estat de forma mai adquirit.

1 comentari:

  1. PER MOLTS ANYS, felicitar-te pel teu bloc

    Un any més de gaudir de la bici i alguna cosa més.
    Va, que aquest repte pel 2014 es tela!!! Ja tinc ganes de començar la prepreparació... Sortides llargues, desnivell, corriols dels que ens agraden.
    Tinc, com be saps, alguna sortida en ment que ja hem d'anar pensant en dates per anar dosificant entrenament, no ens vingui tot de sobte.


    Salut!!!

    ResponElimina