dimarts, 24 de setembre del 2013

Sortida "Verano Azul" ... no se, no se ...

El dia 9 vam fer la ja tradicional sortida de final d'estiu, sense presses, sense gaires dificultats i per gaudir de la companyia i del recorregut per finalitzar amb un banyet i compartir taula. La intenció era fer-lo a Can Perot, però de nou ho fem quan fan vacances, així que en Xevi M. va proposar acabar amb un bany a la piscina de la seva comunitat de veïns i el dinar al Migdia, així que dit i fet.

Passades les 10 ens trobàvem a Vilablareix l'Eva, la MJ, l'Anna, la Carmeta, en Xevi M., en Paulí, en Manolo, en David i Jo. Amb tot enllestit, vam sortir cap a Aiguaviva pel corriol d'en Moi i després vam anar fent pistes, algun tram de carretera i algun de corriol fins a arribar a la zona d'Estanyol. Una vegada vam creuar la carretera de Mas Llunés, vaig trobar una pista que ens va portar pel dret just on volia arribar, així que perfecte. Anàvem fent cadascú al seu ritme, esperant-nos quan tocava fins a arribar a la baixada cap a l'Onyar, on vam gaudir del camí que el voreja fins a arribar a prop de Sant Dalmai. A partir d'aquí, em vaig embolicar buscant una pista que no trobava, així que en arribar al camí bo, vam parar a fer un avituallament. Ja anàvem de tornada i tocava pujar fins al volcà per després anar fent pistes fins a Aiguaviva, on tenia previst un corriol de baixada no gaire complicat per acabar de gaudir, però hem tingut un problema

Durant tot el recorregut hi ha qui ha tingut els seus més i menys, ja que, "verano azul verano azul" no ha sigut ... no m'hi puc estar ... ja em coneixeu ... però en arribar a aquest últim corriol, la Carmeta el va començar amb molta força per fer la pujada inicial i una mica més endavant li va agafar una rampa que ens pensàvem que s'havia trencat. Se li ha quedat el muscle tant estrebat que es va espantar i tot. Vam trucar a l'ambulància i es va anar apropant amb ajuda fins a la carretera, però de mica en mica les coses van tornar al seu lloc i vam poguer continuar la ruta tots pedalant.

En arribar a Vilablareix, ens vam donar un bon i agraït bany a la piscina d'en Xevi i cap al Restaurant a dinar amb la Montse, la Sílvia, la Mariló i el seu bombo, la Sofia, en Josep i en Xevi V. Vam compartit una bona estona fins que les obligacions familiars van poder més.

A destacar a la MJ que estrenava bicicleta, que feia mesos que no sortia i que no sòl fer BTT i l'Anna que feia més d'un any que no pedalava i va venir amb una bici deixada que li va donar algun mal de cap. Es van portar com unes campiones.