divendres, 18 de novembre del 2011

Gavarres amb esmorzar a Els Metges

Feia temps que ho tenia a sortides pendents i avui a sigut el dia. Havíem quedat per sortir sense preses amb en Jordi, en Pere i en Marc i jo vaig trucar a en Xevi que sense dubtar-ho es va apuntar. Ens hem trobat al Pavelló cap a les 9:20 i després de solucionar una punxada d'en Marc hem sortit cap a la Vall de Sant Daniel. Hem fet el camí de les dones i una vegada travessada la carretera per Can Pol hem agafat la pista 11 de BTT fins a la pista del Montnegre que ens ha portat fins a la carretera i L'església, carretera de Santa Pellaia, on en Pere i en Marc han tornar cap a Girona.Nosaltres hem travessat la carretera per anar cap al Coll de Llumeneres i des d'allà a Els Metges tot per pistes i on m'ha tocat pagar els dies de inactivitat amb un ritme lent i patint per arribar. Hem fet un esmorzar a base d'embotit, torrades i una bona amanida acompanyats per "l'alegria i gentilesa" dels que porten el restaurant. Es una llàstima que un lloc tant emblemàtic de Les Gavarres estigui gestionat per gent amb tant poc tacte i que cobrin aquests preus. Ens han fet aixecar d'una taula buida al costat de la llar de foc perquè no l'havíem reservat i ha estat buida tota l'estona i ha quedat buida quan hem marxat... sense comentaris.
Ja amb la panxa plena hem tornat cap al Coll de Llumeneres per l'altra pista, hem fet el corriol que va cap a Cassà que han destrossat en gran part fent una pista que hem trobat molt enfangada. Després hem agafat la pista fins arribar a la carretera de Santa Pellaia i cap a la zona de Sant Cristòfol on ens ha tocat mullar-nos els peus després de fer el corriol que va vora la riera com es pot veure a aquests videos d'en Jordi.
Des d'allà cap a Llambilles, Quart i carril bici fins a Girona. Ha estat una molt bona sortida amb bons companys de pedalades amb els que he gaudit molt.

3 comentaris:

  1. Quique,

    bona sortida, ens ho em passat be... molt bé!!!
    Quan tinguis sortides en ment per fer, només cal que m'avisis que m'hi apunto.

    Ahhhh... ves pensant en les pròximes sortides i objectius...
    Veig que l'has deixat en "En estudi..." que ja estàs trigant!!!

    Salut!!!

    ResponElimina
  2. Una sortida de les bones, 82 Km em van sortir de casa a casa.
    Et dic el mateix que en Xevi: a la propera m'hi apunto també ...un magnific dia!

    ResponElimina
  3. Uf...pensava que nomes eren bordes amb nosaltres quan hi parem "nomes" demanem una coca cola ! Veig que son igual "d'amables" amb tothom... BRRRRRRRRrrrrrrrrr

    ResponElimina